Sofakroken

Inneholder anonselenker.


 

 

Stua begynner virkelig å ta form, å vi er veldig fornøyd med den nye sofaen.

Denne kjøpte vi på Stilbo, Ålgård, samme sted som spisebordstolene. Vi hadde en noenlunde peiling på hva vi ville ha, så det tok ikke så lang tid før vi fant den rette.. Vi hadde veldig flaks den dagen da de bare hadde en igjen inne på lager av den vi ville ha. Plukket ut sofaen og spisebordstolene på en fredag, og fikk alt levert mandagen etter! Vi var begge innstilt på at vi sikker kom til å måtte vente noen uker med å få møblene, og ble veldig overassket over at det gikk så fort! 

Selgeren i butikken var enormt hjelpsom, ikke unormalt påtrengene, og veldig hyggelig! Bare det gir meg lyst til å komme tilbake nestegang vi er på utkikk etter noe! Å det er langt ifra alle selgere rundt om i butikkene som er slik..

Anbefaler absolutt å ta en tur til Stilbo Ålgård, om du bor i nærheten og er på jakt etter møbler.

 


Jeg var først redd den skulle bli litt for mørk.. Men ved å ha masse lyse puter i den, følte jeg at jeg fikk dempa fargen, og den ble ikke fullt så dominerende lenger. Masse puter gjør susen! 

Bak sofaen er det også en kant som kan være fin til å ha pynt på. Stuebordet er ikke på plass enda, men både det og gardiner kommer etter hvert. Aller helst kunne jeg tenke meg et stuebord som var i samme stil som spisebordet, men om jeg ikke finner det blir det et som er helt hvitt.
   


Elsker å ha masse puter i sofaen! Alle putene er kjøpt hos Kremmerhuset. Og du kan lett klikke deg inn HER for å komme direkte til disse putene. De hvite loddne putene er ekte tibetansk lam, og er ekstremt vakre og rimelige på pris, til slike puter å være. Ser ofte identiske puter til dobbel pris andre plasser…

Røffer opp litt med en paljettpute som du finner HER. Pleddet er også fra kremmerhuset og finnes også i mintgrønn og støvrosa.

En annen ting som bare er et must i stuen er blomster! Det blir skjelden for mye blomster. Nå er det veldig masse forskjellige kunstige blomster som ser helt ekte ut rundt om i butikkene, og det er bare helt GENIALT! Spesielt når det kommer til dekorasjoner. Da kan du ha den helt til du selv går lei, og ikke til planten blir lei deg….

Men selvfølgelig er det ingenting som slår ekte vare! Å hva er vel penere med en bukett friske roser på bordet, eller markblomster på sommeren ? Ingenting lukter så godt som friske blomster, så jeg kommer aldri til å konvertere helt 🙂

Siste side av sofakroken kommer etterhvert.

Ha en super onsdagskveld!

 


 

5 kommentarer

Siste innlegg