LØRDAGSNOP!


Det beste snopet er det man ikke kan spise! Hver gang jeg reiser og snoper noe jeg lenge har hatt lyst på, blir jeg akkurat som en unge på julaften igjen. Kjenner du følelsen? Igår ble det en rask tur innom Kvadrat, og selvfølgelig Lene interiør. Visste godt hva jeg ville ha, så det tok ikke lang tid. 


Denne søte fløtemuggen hadde jeg fra tidligere. Har en god stund vert på jakt etter den søte skåla med lokk til å ha sukker i, som matcher, men den har vert utsolgt over alt både på nett og i butikker. Da jeg så at de nettopp hadde fått denne inn hos Lene Interiør måtte den selvfølgelig få være med hjem den også.

Idag har jeg stylet litt i stuen, å kost meg med å fornye pynten på stuebordet! Lykten/vasen fra Riviera Maison har fått sin plass, og passet perfekt inn! Følg med for å få se hvordan jeg har stylet denne gangen.Bilder kommer om litt.

Nyt søndagskvelden så lenge !!

#leneinteriør #rivieramaison #lørdagsgodt #interiør #detaljer


 

4 kommentarer

Siste innlegg