MAGISK BABYSHOWER!


Er det mulig å være så utrolig heldig, å ha så mange herlige personer rundt seg !? 

På fredag skrev jeg at jeg skulle til flyplassen å hente en venninne som skulle fly fra Gardermoen om kvelden. Jeg brukte ganske lang tid på å komme meg ut dørene da jeg skulle reise å hente henne på grunn av mye vimsing.. Kanskje har det litt å gjøre med at jeg har alt for mange tanker i hodet på en gang for tiden..

På sola flyplass er det støtt og stadig forandringer, å vimsete som jeg var slet jeg med å finne en passende plass å stoppe for å plukke henne opp.. På tullete *marievis* endte jeg opp på langtidsparkeringen å traff henne der… På bilturen hjem snakket jeg meg vekk fra hvor jeg skulle svinge av, så her ble det en liten omvei, å en ekstra sightseeing på veninnen min 🙂

Da vi kom hjem brukte jeg lang tid ut av bilen, og somla meg ned til huset. I vinduet skimta jeg noe rart i stuen som jeg stusset litt over. Er det noen som har kontroll på hva de har i stuen sin er det iallefall meg.. Her var det noe muffens men ikke noe jeg klarte å forstå hva var.Når døren går opp blir jeg møtt av mange smilende ansikter som roper *SURPRISE* !!!! Jeg blir helt sjokkert å visste ikke helt hvordan jeg skulle gripe dette an..Hadde ikke forventet å komme hjem til dette i det hele tatt, å trodde egentlig jeg og venninnen jeg henta skulle ha en rolig og avslappende kveld i sofaen. 

    

    

Hvor stor er gutten når han blir født, og hvem arver han det forskjellige fra ?

Veldig koselig lek som gikk ut på at alle som var i babyshoweren fyllte ut hver sitt kort for å tippe hva de trodde. Etterpå ble kortene samla inn, å jeg måtte lese opp hva alle hadde svart. Det var utrolig morsomt, å ble mye latter utav kortene! Bak kortet fikk jeg koselige hilsener. Dette vil jeg pakke med meg på sykehuset for å se hvem som var nærmest på dato, vekt og resten som er mulig å se så tidlig. Dette blir veldig spennende!

Vet ikke hvordan jeg skal få takke de flotte vennene mine og familien min for denne fantastiske kvelden. All den gode maten, lekene, den gode stemningen og alle de fine presangene! Tusen millioner takk for en flott og minnerik kveld! Dere er bare helt fantastiske alle sammen, å jeg setter utrolig stor pris på hver og en ! 🙂 Alt var bare helt perfekt, å utrolig bra gjennomført! Nå gleder jeg meg enda mer til prinsen kommer, å til han skal få hilse på alle de flotte menneskene jeg kjenner! 🙂

#babyshower #babyboy #gutt #gravid #pynt #fredagsmat #inspirasjon #dekorering 


 

3 kommentarer

Siste innlegg