HVA VILLE DU BRUKT PENGENE PÅ?


Hadde jeg hatt enormt mye penger, kunnet være flere steder samtidig å visst at jeg skulle levd i 200 år til, da hadde jeg kanskje fått tid til å gjøre alt jeg drømmer om. Hjelpe masse gatebarn, gi til frivillige organisasjoner, hjulpet alle jeg kjenner til å leve ut sine drømmer,  å bodd her i kvitlyngveien å brukt god tid på å oppgradere drømmehjemmet vårt til verdens koseligste sted! Ikke ville jeg hatt noe stort palass, fordi jeg aldri hadde hatt tid til å hanskes med hele greia uansett…. Samboeren min skulle fått “mancaven” han drømmer om, å kanskje en robot som var innstilt til å rydde småtingene som ikke finner plassen sin selv. “Mancaven” kunne også vert helt lyd-tett, slik at han kunne hatt så store forsterkere han ville, og sett på fotballkampen på storskjerm så høyt at han følte han var tilskuer på ekte. Han hadde også slippet å flytte seg i pausen, når jeg får ideer om bildemotiver som det ikke passer at han sitter midt i..Hehe.. Jobben ville jeg fortsatt i, fordi jeg trives så ekstremt godt med hva jeg gjør, og de jeg jobber sammen med. Å jeg ville aldri hatt masse hjelpere i hagen og i huset, for hva skulle jeg da ha gjort på fritiden ??? 😀

MYE kan man finne på nettet. Det er en helt egen verden med utallige interiørsider, nettbutikker, blogger og inspirasjonsider.. Noe jeg synes er ekstra koselig å gøy er blader og bøker. Selv abonnerer jeg på “vakre hjem og interiør” , og kjøper gjerne andre favoritter som “maison interiør” og danske “jeanne d`arc living”. Alle er til å drømme seg bort i! Å det å nyte en kopp kaffe, favorittmusikken i bakgrunnen å masse inspirasjon til å bla i, det er utrolig beroligende! 

For en liten stund tilbake kom jeg over to bøker fra “jeanne d`arc living”. Den ene heter “Vintage paint” og den andre “genbrug”. Her er det en masse tips til hvordan du kan gjøre møblene dine mer vintage, bruke gamle ting å lage dem om til nye spennende interiørdetaljer! Kjempe masse fint!!

 



Hallveis i uken folkens, å jeg starter på uke 36 av svangerskapet! Nå er det ikke lenge igjen 🙂 Jeg tenker nok det er en til som vil være med i den “mancave drømmen” i framtiden.. Det er heldigvis mange år til! 

Ha en super dag!


 

2 kommentarer

Siste innlegg