PÅ TIDE Å GJØRE NOE MED DISSE?

 


 



Har aldri gjort det før, så dette blir absolutt første gangen jeg tar fatt på et sy-prosjekt! Fikk sy maskin til jul, å har gledet meg siden da til å få tid og plass for å få bli bedre kjent med den. I romjulen i fjor var jeg med mor, å fikk lære litt småtterier med maskinen. Hun er har alltid vert en reser på å sy, å det er henne jeg har blitt inspirert av. Alt fra barneklær, babynest og ting til seg selv, syr hun. Etterhvert håper jeg at jeg også kan få sydd litt klær og diverse. Det vil være så utrolig greit å kunne fikse klærne selv, å sy seg hva man måtte ønske av tekstiler, å få det akkurat som man vil 🙂 Håper på å en dag være så vant med maskinen at jeg kan sy hva jeg vil når jeg får en ide. Men jeg er redd det er en lang vei å gå før jeg så mye som nærmer meg å være fremme… Nå har jeg i vertfall et stort å godt spisebord i stuen som jeg kan ha den på til gardinene er ferdige. Målet er at jeg skal klare det i løpet av helgen, men jeg er også fornøyd om jeg klarer å bli ferdig med noen.

Har funnet en masse på nettet, å får selvfølgelig spørre eksperten om jeg ikke får det til. Kanskje dere har noen tips dere også ?

Ha en ellers fin fredag! Dette blir spennende..

#diy #gardiner #sydame


 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg