JULEBORDSESONGEN NERMER SEG!

Inneholder annonselenker


 Julen nærmer seg å det gjør også julebordsesongen og juleselskapene. Det skal bli ekstra artig i år hvor vi skal ha familiemiddagen 1. juledag for første gang. Dette blir veldig spennende, å jeg gleder meg selvfølgelig som en unge til å dekke opp til gjestene. Her har jeg prøvd med litt granbar, kongler og stjerner. Helt enkelt, men samtidig veldig vakkert! Når det går enda litt mer mot jul vil nok hortensiaen under klokken byttes ut med et lite tre, eller i vertfall noe granbar ser jeg for meg.. Noe jeg har tenkt på en stund allerede, og som det er veldig lett å angre på at jeg ikke gjorde noe med da jeg tok bildene. På grunn av at det viser ekstra godt etterpå hva jeg kunne gjort annerledes.





Som nevnt i tidligere innlegg er champagnekjøleren, champagneglassene og dekkebrikkene fra DrLykke.no. Like fine til alle slags anledninger. Champagnekjøleren er med på å røffe opp bordet, samtidig som gjør det hele mer eksklusivt med det kraftige designet. Det som er gøy å variere med, og som gjør at hele bordet får et helt nytt uttrykk er alle detaljene som servietter, blomster, lys og diverse dekorasjoner man gjør seg. Her er det bare å bruke kreativiteten! Den har iallefall ingen grenser.

Champagnekjøleren finnes HER!

Champagneglassene finnes HER!

Dekkebrikkene i rotting finnes HER!


 

0 kommentarer

Siste innlegg