RÅLEKKER AVISKURV I ROTTING!

Inneholder annonselenker





Om det er aviser, blader, ipaden eller hekletøyet, er det greitt å kunne samle slike ting en plass. Hos meg samler det seg fort opp med interiørblader rundt, å det er greit å ha dem en plass før de går på loftet. Det finnes mange kurver, og mange såkalte “aviskurver”. Aldri har jeg vert borti en så god og romslig aviskurv som dette, å er mer en fornøyd. Det er også et lekkert interiør, og passer perfekt inn med alt det andre jeg har i rotting/kurv.

Denne er å få kjøpt hos DrLykke. Kanskje et godt julegave tips nå som det nermer seg jul ?

Du finner den HER!

Bladene liker jeg å ta vare på å tar gjerne fram gamle blader rett som det er for å hente inspirasjon og drømme meg bort. Tror aldri jeg kommer til å gå lei. Men om det samler seg opp alt for mange, da blir det noen kasterykk innimellom… Man kan ikke samle på alt, men det er gøy å ta vare på litt nå som vi har plass til å lagre det.

Ha en super dag! Veldig gøy at dere leser bloggen min 🙂


 

10 kommentarer

Siste innlegg