KOS MELLOM STJERNENE..


Bare DIGGER sofakroken!

Kan bare ikke få sakt det nok hvor glad jeg er blitt i sofakroken vår! Å den er akkurat hvordan jeg så for meg at aofakroken vår i det nye huset skulle være. Dette er nok ikke tilfeldig nei.. Her er det nok av puter til enten å ha putekrig med, eller å boltre seg mellom. Noen kaster de til siden med en gang når de skal sitte, mens andre liker å ha dem i ryggen. Det er smak og behag. Regelen i sofaen vår er uansett at en skal sitte så behagelig en kan, med eller uten putene.

Det er nok ikke vanskelig å skjønne at når jeg skal sitte, eller ligge strekk ut i den, er det ikke grense på for mange puter jeg kan ha i sofaen for å si det slik. Jeg bare ELSKER puter!! Og sammen med et mykt pledd, blir det helt perfekt.





Hva foretrekker dere ? 


 

1 kommentar
    1. Så utrolig fin sofakrok! Jeg er helt enig med deg! Puter overalt i sofaer og stoler, som endrer farger igjennom året<3 Elsker det! Skulle gjerne ønsket at jeg hadde hatt en slik hjørnesofa som deg, som jeg kunne laget ett ordentlig putehjørne i 🙂

Siste innlegg