PYNTER DERE TIL ADVENT ELLER TIL JUL?


Ny uke og nye muligheter! For noen uker siden var det en ny uke mot å møte prinsen vår, å nå blir han bare større for hver uke som går. Det er virkelig utrolig å se hvor fort han utvikler seg på kort tid, å jeg nyter hvert minutt sammen med sjarmøren vår.

Tiden står aldri stille, og en annen ting som er positivt med det akkurat nå, er at jeg snart kan pynte til jul. Har masse planer om hvordan jeg vil ha det, og som jeg har nevnt tidligere er det ekstra stas at vi har endelig har plass til juletre. I år, nå som jeg er hjemme, og Pål Børge er på jobb, skal jeg sakte men sikkert benytte sjansen av å få julen i hus litt tidligere..

Fin hvit lyng fra Europris, og nydelige friske roser som jeg har fått av en kjempe koselig å snill kollega fra jobb. Hvite roser er bare så lekkert, og de vakreste blomstene jeg kan få!

Denne uken har jeg som mål å få tatt fram litt av julen, nå som første advent står for tur til helgen. Det er også flere nyheter i Kvitlyngveien, å masse spennende som jeg gleder meg til å vise dere fremover!

Foressten, pynter dere til jul eller advent, eller først til advent og deretter til jul ?

Ellers skal jeg kose meg inne og nyte kvelden sammen med guttene mine ikveld. Ha en magisk start på uken så lenge!

#interiør #rm #rivieramaison #roser #lyng #høst #stue #kvitlyngveien #sekkestrie #kremmerhuset


 

1 kommentar

Siste innlegg