RØFF OPP MED BETONG!

Inneholder annonselenker


 

Interiørartikler i betong blir bare mer og mer populært, og det dukker stadig opp nye ting i betong rundt om i butikkene. Om du kjører minimaistisk stil, cottage, shabby chic, industrielt, fargerikt eller en blanding av alt, vil jeg si at betong passer inn i alle stiler. Det er både vakkert og nøytralt, noe som gjør at det glir rett inn med mye forskjellig. Lykter, vaser/urner i forskjellige varianter, potteskjulere og glass, er litt av det jeg har i betong her i Kvitlyngveien.

 

Betongpynten er fra DrLykke.no . 

Hjertene finner du HER! 

Lykten finner du HER! 

Urnen/vasen finner du HER!

Det har begynt å ta litt av med “black friday” i norge, å planen min er å ta turen ut i morgen å se om jeg kan gjøre unna litt julegaver. Har alltid en drøm om å være ferdig med julegavene innen november, men det forblir alltid med drømmen.. Jeg har heldigvis fått begynt litt tidlig i år, så det å være i gang er iallefall et lite stykke på veien.

Hvordan ligger dere an ?

Ha en fin Torsdag, å lykke til imorgen for dere som skal ut å handle! 


 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg