ENDELIG DESEMBER OG OVERASKELSE TIL LESERNE!

Inneholder annonselenker


Endelig er den her! Måneden jeg begynner å glede meg til hver eneste januar. Det er flere grunner til at desember er favorittmåneden. For oss interiørfrelste er det en hel måned med kjempe gode grunn til å pynte å dille litt ekstra. Noe annet som gjør desember og juletiden til en fin og spesiell tid, er at det er tid for å gjøre litt ekstra stas på de man er glad i. Ikke alle er vi like heldige å ha alle vi skulle ønske rundt oss, å desto viktigere er det å ta vare på hverandre så lenge vi kan.

Husker det som om det var igår hvordan desember var da jeg var liten. Måneden virka så utrolig mye lengre, å julaften så enormt langt borte. Juleverksted på skolen, og lukten av pepperkaker og kakemenn som mor stekte hjemme. Hugging av juletre, julefilmer, juleaktiviteter og smugtitting i presangene som var gjemt når ingen foreldre så oss.. Det var en skikkelig fin tid. 

Det er fortsatt en veldig fin tid, å selv om det forandrer seg med årene, har vi andre ting vi gleder oss til som voksne. Noen gleder seg også til det hele er over, men jeg velger å se bort fra stresset å heller nyte de fine øyeblikkene når vi er så heldige å få ha dem. Framover nå gleder jeg meg ekstra mye til å se hvordan julen til Aleksander vil bli, og kanskje bli dradd tilbake til min egen barndomsjul gjennom gleden i han. Dette vil bare bli enda gøyere å se ettersom han vokser til å vil forstå mer og mer.

Jeg er godt i gang med juleforberedelser, å har fått pynta skikkelig til jul. Her i huset har jeg lagt min elsk på hvitt, grått, sølv og brunt. Dette er hovedfargene mine hele året, så varierer jeg heller litt med detaljene. Jeg liker best hvitpynt og ting i sølv også med jul, men det skal også bli litt rødt å se i Kvitlyngveien etterhvert. Pakkekalenderen har jeg enda ikke helt bestemt meg for hvor skal være. Her ser dere jeg har prøvd å sette den opp på kanten bak sofaen, men jeg er enda ikke helt sikker på om jeg skal ha den der, på grunn av at den da tar litt vel mye av oppmerksomheten, og at jeg synes det er gøy å variere med forskjellige ting der..

Som jeg klarte å skryte litt av på søndag, er jeg godt i gang med julegavene og nesten i mål. Det er skikkelig deilig! Julen kan nytes enda mer, og når jeg vet hva jeg mangler, er det kun å få det kjøpt. Mange av julegavene idag blir også handlet på nettet, å det er helt genialt! Selv liker jeg godt å klikke meg rundt på nettbutikker både for inspirasjon, ting til meg selv eller gaver til andre.

I disse juletider er jeg så heldig å få lov å dele en helt unik rabatt på alle mine kjære lesere! 
Hos -> ELLOS <- kan du nå få hele 25% rabatt på et helt kjøp! 
Denne rabatten er gyldig frem til 06.12.2015, og her kan du gjøre unna flere julegaver til hele familien.
Rabattkode: 325441
*Gjelder hele sortimentet – *Gjelder ikke på elektronikk – *Kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter – *Kun et kjøp per kunde 

Egentlig er klær det første jeg tenker på når det gjelder ellos, men visste du at de har et hav av rålekre interiørartikler og ting til hjemmet, samt skjønnhet og velvære produkter ?

Med dette vil jeg ønske dere en fortsatt fin start på desember, å lykke til med alle juleplaner! Jeg kjenner at det var skikkelig deilig å starte desember med kameraet mitt, å masse energi til å både kose meg med Aleksander og photoshoot i stuen!


 

7 kommentarer

Siste innlegg