NATURINSPIRERT ADVENTSTAKE


 


Det er utrolig mange fine adventstaker å se rundt om i hjemmene nå i adventstiden.
Det er også mange måter å være kreativ på, å lage sin egen. Jeg tok utgangspunkt i den jeg laga i fjor, med litt inspirasjon fra naturen. Kongler å granbar er utrolig fint sammen, å passer like godt til jul som til høst. Kongler finnes i alle slags varianter, å i det siste har jeg brukt mer og mer av små kongler rundt om i interiøret. 

I år kom advent veldig brått på, å jeg klarte akkurat å få mekka ferdig en adventstake noen minutter igjen av første søndag i advent.. Vips så var det snart den 2., og kun 2 søndager igjen før jul! Den tradisjonelle 7 armet lysestaken er på plass både i et stuevindu og et vindu på kjøkkenet. Stjernen derimot har enda ikke funnet veien til Kvitlyngveien.. Den stjerna vi hadde før kan jeg ikke finne, å misstenker at jeg kasta den i fjor. Krysser fingrene for at en ny er på plass før jul 🙂

Da var det plutselig bare noen minutter igjen til vi kan tenne lys nr 2.. For min del er det snart leggetid, så jeg avslutter med å ønske dere god natt, å en fin ny adventsøndag imorgen! 🙂


 

0 kommentarer

Siste innlegg