JULE FRISTELSER!

Inneholder annonselenker


 

Planen var å publisere dette innlegget tidligere idag, men vips der var det plutselig langt på natt blitt.. Denne uka har til nå flydd avgårde, og med ekstra mye som skjer er det ikke lenge til den er over heller.

Tankene har man alltid med seg, å det er alltid plass for litt interiørdrømmer og ideer i hode om man er skikkelig interiørfrelst. Noen samler på frimerker, jeg samler på ideer, opplevelser, inspirasjon, minner og detaljer. Om jeg legger dette sammen så kan en vel si at jeg samler på det som kan skape mitt drømmehjem.

Her får du litt bilder og inspirasjon fra Kvitlyngveien, å lekre julefristelser jeg har funnet frem. Jeg har plukket ut noen av favorittene mine som kunne passet godt inn i stilen min.

Kos dere, å la dere gjerne inspirere!

 

Hvite julestjerner er bare så nydelig!
Her sammen med litt kunstig granbar i Champagnekjølerenn.

 

Ellos Home Adventstjerne Hall

Med stor interesse for alt med blonder, må bare dette være en av de nydeligste stjernene jeg har sett!!
Ved første øyekast ser dette ut som en skikkelig blondestjerne, om du skjønner hva jeg mener.
Den kan nesten se litt heklet ut. 
NYDELIG!

– Finnes HER –

PR Home Notice Christmas Lysestake ø 25 cm

Stilig å enkel adventsstake i rustikk, som røffer opp i stilen!

– Finnes HER –

                                                                   

                                                                    

Her har jeg pynta hanken bak på spisebordstolene med kunstig granbar og julekuler.
En søt liten juledetalj.

Ellos Home Krystallkrone Empire

  Vakker lysekrone med nostalgisk preg. 
Søtere lysekrone enn dette skal en lete lenge etter, å jeg vet akkurat hvor jeg ville hatt den.
En lysekrone er som et nydelig smykke, og som kirsebæret på toppen av iskremen.
Det finnes utallige varianter, og jeg synes alle hjem fortjener en skatt..

– Finnes HER –

 

Jotex HEART granbarhjerte

I disse tider kan en aldri pynte med for mye granbar. Det som er helt genialt nå om dagen er at det finnes mange forskjellige varianter av kunstig granbar å pynte med. Da kan man år etter år ta frem de flotte dekorasjonene og kransene, og de vil alltid holde seg flotte og friske. Selføvlgelig er det ikke jul uten lukten av granbar, å det får man ikke med det kunstige. Da bruker jeg å heller ha litt som er ekte i vaser sammen med blomster, for å få den samme følelsen, men samtidig slippe arbeidet med at det skal drysse i hele huset..

– Granbarhjerte finnes  HER –

 

Om det var noe her du lot deg friste litt ekstra av, passer det fint at du nå som leser av bloggen min får 25% rabatt på bestilling av disse tingene, og ellers i nettbutikken! Dette gjelder bestilling over 200 kr (etter fratrukket rabatt), og er gyldig t.o.m. 13.12.15! 

Rabattkoden du bruker er : 325441

*Gjelder hele sortimentet – *Gjelder ikke på elektronikk – *Kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter – *Kun et kjøp per kunde 

 

Noe av dette som kunne være fristende ? Det synes i iallefall jeg!

Uansett vil jeg ønske deg en god natt videre, å en superfin 10.desember når du står opp igjen!

 BARE 14 DAGER IGJEN TIL JUL !!!

#Interiør #inspirasjon #hjem #rabatt #jul #kvitlyngveien


 

3 kommentarer

Siste innlegg