HANDLER DU PÅ SALG? SJEKK UT DETTE!

Inneholder annonselenker
Det store salget er i gang, og det er virkelig tiden for å gjøre de store kuppene. I år har vi planer om å pusse opp i gangen, å jeg er stadig på jakt etter inspirasjon, og forskjellig inventar til dette. Det er mye jeg ser for meg, nå gjelder det bare å finne de riktige tingene, å bruke god tid for det aller beste resultatet. 
I slike salgstider som dette er det store muligheter for å finne det du er på jakt etter, til svært reduserte priser. Det gjelder bare om å holde øynene oppe, å ikke la unike tilbud gå fra seg.. På ellos.no har de i tillegg til klær, mote og elektronikk, et hav av flotte interiørartikler å boltre seg i. Merkevarer og vanlige varer til priser vi liker.
Jeg har plukket ut litt forskjellig av mine beste funn, på hva jeg selv kunne tenke meg, å vil gjerne dele dette med dere, da mange av leserne liker stilen. Har nevnt før at jeg lenge har vert på jakt etter den perfekte lysekrona, å er veldig kresen… Denne lysekrona her er bare smellvakker, å jeg må innrømme at jeg er skikkelig i tenkeboksen..

Vitrineskap med 2 dører / Takkrone Versailles / One Star Putetrekk 50x50cm, Elephant Grey / One Star Putetrekk 50x50cm, Elephant GreyPutetrekk BIM 50x50cm / Glasskuppel Hilly / Sengeteppe BIM 260x260cm / Sengeteppe BIM 150x250cm / Lysslynge stjerne



Flere interiørartikler å ting til hjemmet til reduserte priser finner du HER .



Unn deg litt ekstra velvære i disse mørke og kalde vintertimer…
Hva er vel deiligere enn å dynke seg i litt frisk og god lukt etter et deilig bad ?
Min absolutte favoritt på badet mitt, er denne velduftende blomsten til Marc Jacobs. Frisk og god fuktighetskrem på en ren og myk hud, toppa med en frisk og ren duft er på denne årstiden kanskje ekstra viktig å unne seg, da det ellers kan være veldig surt å kalt. I en travel hverdag, kan kun noen minutter for seg selv på badet gjøre underverker.. Hos ellos får du nå parfymen, showergel og bodylotion i flott gaveeske til kun 539.- ( Verdi ca 1025..) Kjenner du noen med bursdag på nyåret, er dette en utrolig fin gave. Alt dette finner du HER ! Flere skjønnhet og velværeprodukter på salg finner du HER.
    
Badekåper i flere varianter og prisklasser. Den grå til venstre er basert på hettegenser og joggebukse. Man kan nesten kjenne hvor behagelig den er bare av å se på den. Førpris 399.- NÅ 199.- Du finner den HER . Vil du unne deg litt ekstra god kvalitet og luksus, men ikke har muligheten til dette, er det kjempelurt å følge med på salget. Som foreksempel disse velour badekåpene med stjerner på bildene over, fra GANT. Disse finner du HER . Velour er bare såå mykt og deilig!!
Flere morgenkåper, natt og koseplagg på tilbud finner du HER . Og baderomstekstiler HER . 
Dette var en liten smakebit på salget til Ellos. Siden dette hovedsakelig er en interiørblogg, vil jeg ikke gå for mye inn på klær og den slags. Litt blir det nok etterhvert, men det er ikke det som skal være hovedfokus. 
Ha en fin dag, å lykke til med salget!
#salg #ellos #interiør #baderom #marcjacobs #velvære #stue #soverom

4 kommentarer
    1. Så mye fint på salg! og har selv fått hjem noen fine kupp. Ellers har jeg helt glemt at interiør ting også kan være på salg ;o må nok ut en gang til, haha xP

    2. Så masse fint! Har fått unna noe kupp jeg og, det er kjempekjekt 😀 Hadde forresten satt veldig masse pris på om du tok en tur innom bloggen min og følgte den 🙂 Ha en flott kveld!

Siste innlegg