DEKKET Å KLART FOR FEST!


Da var bordet ferdig dekket, og det begynner å bli klart til å ta i mot gjester til ikveld. Jeg har oppgradert bordpynten fra tidligere i jula, med å ta bort litt vaser, bytte ut lysholderne, å føye til enda mer *bling i denne anledningen. Rosene er også bytta ut. Synes alltid det er vanskelig med bestikket, men med litt jutetrå synes jeg det ble en fin vri på det hele.

Vi blir 5 voksne + 2 små bebisser, så det blir en rolig å fin nyttår. Kjempe koselig! Nå er det slutt på rølpete nyttårsfeiringer på en lang lang stund, å det gjør meg ingen ting. En ny epoke har startet, å jeg elsker det!

Det skal foressten bli ekstra deilig å stå opp til 1. dagen av nytt år, være frisk som en fisk, med lyst til å fortsette året, å ikke ønske seg tilbake til det forrige på grunn av en litt for sprek nyttårsaften.. Det er en tid for alt, å jeg ser virkelig fram mot denne nye.. 


 

2 kommentarer

Siste innlegg