FRISK OG LEVENDE FRISTELSE!


Slanke, pene og levende, er de overalt å se om dagen.. I dagligvarebutikker og hos blomst og plante forhandlere.. Ikke bare er de et vakkert syn for øyet, de får oss også til å tenke på at det går mot vår. Iallefall tenker jeg at etter tulipaner kommer påskeliljer, å med det kommer varmere vær og lysere dager. 

Siden jeg er over gjennomsnittlig glad i hvitt, måtte jeg selvfølgelig ta med meg litt hvite tulipaner hjem en dag jeg var ute. Disse lå foressten i bilen i over 8 timer, kaldt og godt. Smitta de på nytt, å de er friske, fine å holder seg godt. De var litt slakke, å jeg trodde nesten de ville passe best i komposten, men de klarte seg veldig fint. Synes de er penest før de har opnet seg helt, å var selvfølgelig rask med å knipse litt bilder..

Hvilken farge er deres når det gjelder tulipaner ? 

– Ha en vakker dag alle sammen, å en fin start på ny uke –


 

2 kommentarer

Siste innlegg