KJAPPSTRIKKA DRAKT


Aleksander har vert så heldig å fått kjappstrikkadrakt av en av mine kjekke kollegaer. Så på snapchat her om dagen en nydelig liten drakt, å var bare nøtt til å lagre bilde! Nydeligste jeg har sett! Planen var da å spørre om mor kunne lage den, men vips så tittet den frem da noen av kollegaene mine var på besøk. Helt utrolig koselig!! Jeg bare ELSKER strikk! Spesielt til barn. Den er enda veldig stor til ham, men desto bedre er det slik at han kan vokse i den å bruke den lenger.


 

 

 


 

Min lille luring som jeg er så uendelig glad i <3 Hele 3 måneder å en uke allerede!

#baby #gutt #strikk #kjappstrikkadrakt #rumper #babystrikk #babyklær

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for inspirasjon og tips fra hjemmet vårt, og litt håndarbeid også ! <–


 

10 kommentarer

Siste innlegg