BILDEDRYSS FRA RESTEFEST!

Annonselenker


 

I dåpen var det koldtbord på menyen, noe som resulterte i MYE rester. Foreldrene til Pål Børge, mor og vi mekka sammen forskjellige fat med mat. Foreldrene hans er desidert de som kan ta det meste av æren på maten, å hadde laga utrolig mye forskjellig. Veldig takknemlig for så god hjelp. Etter å ha delt ut litt mat under ryddingen, var det fortsatt veldig mye igjen. Vi lagde ikke middag en eneste dag uken etter for å si det milt.. Å hele 4 restefester hadde vi med venner og bekjente utenom, så du kan tenke deg selv..

Den ene kvelden hadde jeg noen kolegaer på restefest, noe som var utrolig hyggelig. Blomstene og Aluminiumsboksene tok jeg med meg hjem å plasserte rundt i huset. Her kommer bildedryss og inspirasjon fra mitt dekka spisebord og stue, denne kvelden.

 

 

 

 

 

 

Lekker pute kjøpt hos ellos, og er fra GANT HOME .

Venetolyktene fra Hersdal finnes i medium HER og liten HER .

I vasene har jeg mye brudeslør, noe jeg elsker å bruke sammen med masse forskjellige typer blomster. Synes også det er utrolig fint alene.

Dette var litt inspo fra meg ikveld, håper dere har hatt en fin en sålangt, å koser dere videre. Vi blogges igjen snart! 


 

Liker du bloggen min, å kunne tenke deg å hjelpe meg med en konkurranse? Klikk HER for å stemme på Kvitlyngveien. Det er gratis å stemme, å du er kun 2 klikk unna. Om jeg vinner vil dette bidra mye til utvikling og mer inspirasjon. På forhånd tuusen tusen takk !!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Åh, du er jo sååå flink og har det jo så fint! Dette var nydelig, og så fin ‘hjemmelaget’ pynt du hadde ordnet til dåpen! 🙂

    2. Henriette Celin: Tusen takk for det ! 😀 Ja det var virkelig SNADDER ! Mye forskjellig, å veldig koselig 🙂 Håper alt står bra til, å at du nyter kvelden 🙂

    3. kinesinterior: Tusen takk for det ! Ikke alltid så mye som skal til, å mye man kan bruke alubokser til 😀 Har vert å sett litt på bloggen din også, å du er veldig flink med interiøret ! 😀 Personlige stiler, det liker jeg veldig godt 🙂 Ha en super kveld videre, og takk for koselig komentar 🙂

    4. kinesinterior: Har så lyst til å komentere noen av inleggene dine, men jeg får det ikke til :S Kanskje er det noe trøbbel med nettet her, eller kanskje du har noe som er under opdatering ? Synes den ideen din til “coffee table books” var kjemperå!! Det var utrolig kreativt, å jeg tror mange vil dra god nytte av den ideen! Veldig smart, og man kan få nytte gamle bøker til noe kjempelekkert! 😀 Ha en strålende kveld, og fortsett med det du gjør 😀

Siste innlegg