3. PLASS OG MEGAFORNØYD!


 

Da er konkurransen til saleduck avsluttet, å helt utrolig så havnet jeg på 3. plassen! Som jeg har skrevet tidligere var det å være nominert en stor premie i seg selv, å jeg hadde ingen forventninger til noe. Utrolig takknemlig og glad for 3. plassen, å synes det har vert veldig gøy å være med på dette.

 For litt over et halt år siden startet jeg å blogge, like etter at vi kjøpte drømmehuset vårt i Kvitlyngveien. Ikke hadde jeg i min villeste fantasi trodd at en hobby og lidenskap også kunne være til glede for andre. 

1. og 2. plassen var begge verdige vinnere ! Med 2 stemmer i forskjell var dette nesten uavgjort. Gratulerer så mye til dere begge to ! Veldig dyktige bloggere, med god smak og lidenskap for det de gjør. Vert å ta turen inn for litt inspirasjon og tips! Selv følger jeg Kinesinterior og hun er utrolig kreativ og flink til å finne løsninger for vakkert interiør på stramme budsjett. Kreativ og inspirerende!

100 000 takk til alle dere som stemte på meg, og som leser bloggen min ! Dette er en ekstra stor motivasjon til å fortsette å blogge, å fortsette å dyrke den lidenskapen jeg har. Det er mange planer for Kvitlyngveien, å jeg håper dere fortsatt vil være med på reisen ! Jeg skal iallefall gi dere muligheten.

Tusen tusen takk alle sammen, det settes uendelig stor pris på ! Dette er bare så utrolig gøy!  


 

 

0 kommentarer

Siste innlegg