BLUE TOUCH..

 


Blått er en nydelig farge, å spesielt gøy å bruke nå når det nermer seg vår og videre går mot sommer. Det at hjemmet vårt er veldig nøytralt i fargene, å at  jeg på det gjevne liker å holde det nøytralt i bunn gjør at jeg mye enklere kan variere med småting og legge inn kontraster. På denne måten kan de små forandringene plutselig virke som store forandringer.. Nesten som et sort/hvitt bilde som du kan legge farge kun på spesielle områder. Eller om du tenker at hjemme ditt er et maleri, kan du slenge på noen fargeklatter hvor du vil samtidig som du enkelt kan fjerne dette om du ønsker det. Det er uendelig med muligheter, å jeg føler jeg har funnet en lur måte å variere på.

Klarte foressten ikke å dy meg her om dagen, å la inn litt falske sommerblomster jeg hadde liggende på loftet. Plutselig ble det sommer og sørlandsstemning. Dette er selvfølgelig litt i overkant tidlig, å alt for unaturlig på denne tiden. Blomstene ble satt pent tilbake på loftet igjen senere samme dag.. Men det er lov å drømme seg bort.

Merker foressten at hver gang jeg prøver ut forskjellige farger i stuen og i sofakroken er det noe som mangler.. Noe enda mer personlig. Hvite roser, hvite og grå puter, med bling, lammeskinn, glass og rottingbrunt rundt omkring.. Det er det som er meg, og alltid det jeg faller tilbake på av en eller annen grunn. Da er det utrolig greit at jeg kun varierer med små og enkle detaljer, slik at veien tilbake alltid er kort. Tenk de som går lei stil etter stil å streber etter å selge alt å kjøpe nytt hele tiden! Det høres slitsomt ut det! Selv for de som har aldri så mye penger.. Tenker jeg holder meg til stilen jeg har, å heller gjør det jeg kan for å få den enda mer gjennomført! Det tar tid å skape et hjem, å det er også noe av hele gleden å prøve seg fram å finne sin stil.

Kanskje er jeg utrolig kjedelig i manges øyne når det gjelder farger i hjemmet, men det er hva vi vil se hver dag hos oss selv som teller, å jeg elsker det ! 😀 

Ha en god natt alle sammen, takk for at dere titter innom !

#stue #interiør #rivieramaison


 

7 kommentarer

Siste innlegg