SA DU BLÅMANDAG?

Annonselenker


Blåmandag, deilig mandag eller en helt vanlig mandag? Hos oss er det mye blått om dagen, å hvem sier at blåmandag kun trenger å være noe negativt ?

 

Legger ved litt inspobilder, og annonselink/reklame av noen rålekre kurver jeg har blitt så glad i.

Nye kurver er på plass, noe det ikke kan bli for mye av her i huset. Oppbevaring for leker og tepper er helt perfekte for disse. Ser foressten flere og flere som henger de opp på veggen også, noe som er veldig stilig. Det blir også et pent interiør, da det ikke viser igjennom alt som du putter i… Disse kurvene er å finne hos DrLykke.no .

 

Prøver meg på å blogge fra mobilen i dag, å det virker så langt å fungere veldig greit. Noen av dere andre bloggere som er fornøyde med appen, og bruker den ?

 

Det blir uansett ikke det samme som å blogge fra en pc, men for en liten svipptur innom, er det veldig greit å kunne dra frem mobilen i stedet.

 

Verker etter å vise dere mer av huset, å gleder meg som en unge til å kunne dra linsen mer ut i hagen, å dille og dalle på! Det er mye gøy i vente nå når det blir varmere og penere i været! Gleder meg til å se Aleksander kose seg ute, å ha gress og moll mellom fingrene sine ! Alt tin sin tid, å hver en fase er sjarmerende på sin måte.

 

Ha en god natt folkens, jeg stikker snart snuten inn igjen !

 

8 kommentarer

Siste innlegg