PÅSKEBORD FOR TO


Ønsker dere en riktig god påske folkens, å en fantastisk fin påskeaften!

Kanskje er dere på hytta å koser dere, eller bare hjemme slik som oss. I vertfall trenger man ikke å reise bort for å lage det koselig! Deler litt inspirasjonsbilder med dere fra et påskedekket bord for to, i sofakroken vår.

– Inneholder Annonselenker –

 

 

Den store veneto lykta til Herstal i sølv på bordet, er fra -> RoyalDesign <- . 

Dekkebrikkene og glassene er fra doktorlykke. Det samme er den pene lykta i glass som står på tv benken. Virkelig elsker disse brikkene! 

Gult er kult er det mange som sier.. Slik er det absolutt ikke her i huset. I år ville jeg teste ut med litt gule detaljer i påsken, og sterk som fargen er var det greit med minimalt . Men jeg ble veldig fornøyd, å synes det friska opp å gjorde påskestemning med bare en liten smule. Det er ikke alltid så mye som skal til, å viss jeg kan kalle stuen min for et nøytralt lerret, kan det være pent med en liten dæsj sterkerefarge på i ny og ne.

Hvordan pynter dere til påske? 

Håper dere nyter påsken fullt ut! Desverre fant ikke det aller peneste været frem til oss denne gangen, men vi har en fantastisk påske likevel.

Kos dere masse, å nyt ettermiddagen. Her i huset blir det diska opp med biff i kveld, å jeg gleder meg veldig til en rolig kosekveld mellom masse sofaputer og en trett og mett arbeidkar ved min side… hihi ^^

#interiør #stue #borddekking #rivieramaison #royaldesign #doktorlykke #påske #påskeaften


 

 

var _famebloggers_tracker_options = _famebloggers_tracker_options || [];
_famebloggers_tracker_options.push([‘set_network’, ‘bloggerfy’, ‘3877224’], [‘set_partner’, ‘bloggerfy_no’, ‘3877224’], [‘get_tracker’, ‘8276040’, ‘3877224’, ’93’]);
(function() {
var s = document.createElement(‘script’); s.type = ‘text/javascript’; s.async = true;
s.src = ‘http://back.famebloggers.com/bloggerfy_no/tracker’;
var d = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; d.parentNode.insertBefore(s, d);
})();
6 kommentarer
    1. Nydelig, nydelig, nydelig! Tenk at det bare var så lite som skulle til for å få frem påskekosen! Fikk virkelig vårfølelse nå! Utrulig flotte kontraster til din ellers nøytrale vakre sofakrok.
      Ønsker dere en fantastisk påskekveld, nyt den fullt ut!

    2. Så koselig!
      Pynter ikke så mye jeg heller. Litt gule lys og noen gule duker. Så har jeg i år en rødgul ildtopp på bordet. Ble ganske koselig.
      Håper dere hadde en fin påske 🙂

    3. ordeneskraft: tusen takk for det ! 😀 Hørtes ut som det er utrolig koselig påskestemning hos dere også. Ildtopper er alltid pent, å litt gult hører påsken til.

      Vi hadde en veldig fin påske, å koste oss mye sammen med familien.

      Håper dere hadde en kjempefin påske dere også !

Siste innlegg