LYSERE UTE, LYSERE INNE, LYSERE I SINNET!

God kveld folkens! Er det ikke deilig nå når dagene er lysere og liksom varer lengre? Jeg liker godt å ha det lyst inne, å kanskje litt ekstra når det er vår og sommer. Lysere ute, lysere inne og lysere i sinnet 🙂 Eller hva sier dere ? 

Inneholder Annonselenker

 

Elsker å bruke glass og sølv i interiøret. Det blir aldri for mye glass. Som mye av det jeg velger å ta inn i huset passer glass sammen med alt. Man får det vel ikke så mye mer nøytralt en ting uten farge? Hehe..  Glass, sølv og hvitt er rent å pent å pynte med, å et vakkert syn for øye. Glasskrukker kan man ha hva man vil i, å fordi man kjøper en krukke som fremstilles som noe man skal ha nøtter/kaker/kaffebønner osv i, kan man like godt ha lys eller blomster i disse, eller bytte litt å bruke det til begge deler. 

Den største av glasskrukkene på bildet over bruker jeg vanligvis å ha falske blomster i, men liker å dekorere litt med marshmallows når jeg tar bilder. Ta det som et lite tips. Krukkene er pene i seg selv, men noen ganger synes jeg glasskrukker bare blir enda penere om de har noe i seg, å man legger kanskje merke til dem på en annen måte.. Man spiser jo litt med øynene? 

De to krukkene med marshmallows i er fra DrLykke. De er bare så vakre! 

Vet ikke om dere legger merke med det, men vi har endelig fått oss kabel-list under tven. Det å få samlet ledningene å få dem litt bort fra syne det ser 10 ganger mer ryddigere ut med en gang, Kjøpt på Clas Ohlson . 

Torsdag igjen allerede og snart helg for mange. Har dere noen planer ? 🙂 Jeg har startet litt i hagen i det siste, å fått luket bort litt ugress og litt forskjellige rester som vinteren la igjen. Følelsen av å ha gjort en skikkelig god jobb ute, med å renske opp å gjøre klart til planting og vårlige aktiviteter er deilig! Nå som været er pent er det bare å benytte seg. Man kan ikke ha det pent inne å ikke bry seg om det ute. Nei pent overalt, det må vel være målet ? Hihi..

Lykten er fra DrLykke, i glass med flettet håndtak. Skikkelig Mariestil! 😀

På lørdag er planen å dra ut til Wiig gartneri på Orre å sjekke utvalget. Gleder meg som en liten unge til å fylle hagen med friske og vårlige farger. Tenk at jeg endelig har min egen lille hage å dulle i! 😀 Jepp det er mye arbeid med en hage, å jeg har litt av eg jobb foran meg i den store skråningen på den ene siden av huset. Tar man litt etter litt, blir det ikke så mye å gjøre neste gang, å med litt musikk på øret, å gleden av å se resultater for hvert eneste lille luk, ja da var man plutselig kommet langt allikevel 🙂 

Gleder meg til å vise dere 🙂

Ha en nydelig torsdagskveld så lenge! Å tusen tusen takk for at dere titter innom å leser bloggen min. Jeg har et eneste mål, å det er å inspirere! Dette er ren lidenskap, å jeg storkoser meg 😀

Følg meg gjerne på facebook –> Kvitlyngveien.blogg.no <—

#hjem #kvitlyngveien #interiør #vår #hus 

 

2 kommentarer

Siste innlegg