NÅR KLESVASKEN BLIR GØY!

Ny uke, nye muligheter. Her i huset ble uken startet med et skikkelig res på vaskerommet, å nå er det helt ren bunn i skittentøyskurven. Det blir også veldig mye støv på et vaskerom, så det er deilig å få tatt noen ekstra rykk her nede også. 

Selv om man bare er 3 stykker i huset, er det ingen ting som vasker seg selv om man hadde ønska det aldri så mye 🙂 Når man er så heldig å ha et helt rom dedikert for klesvask, da er det faktisk en drøm å vaske klær! 😀 

 

Vi har ikke tørketrommel, så det henger som regel alltid noe på snora. Derfor prøver jeg å vaske regelmessig, å ikke vente eller utsette klesvasken, for da kan det fort hope seg opp, å da går det plutselig enda mer tid på dette en det hadde trengt 🙂 

Siden rommet også blir brukt som stellerom, er det naturlig at jeg også oppbevarer klærne til Aleksander her inne nå når han er så liten. Den ytterste delen av stativet som henger på veggen, har jeg litt penere tøy å alle de vakre strikkeplaggene han har fått. Det er bare sååå koselig å se de små klærne henge der nede når jeg går inn på vaskerommet 🙂

Det finnes mange måter å oppbevare skyllemiddel/vaskepulver på, å her ser dere min. Gamle norgesglass/andre glass eller gamle flasker du ikke bruker lenger passer kjempe bra! Enkelt å greit, å helt perfekt for oss som liker litt “gammeldagse” utrykk på ting, om jeg kan kalle det for det. Ser egentlig ut som det er melk på den ene flasken, men jeg skal love dere at det som er i lukter betraktelig bedre enn hva melken hadde gjort om den hadde stått der like lenge…Hihi^^

Perlehengere er alltid søte å dekorere med. Både på vaskerom og barnerom. Elsker detaljer, å selv et vaskerom kan man gjøre koselig med små enkle grep. Et mål jeg har for dette huset, er at det skal være koselig i hvert eneste rom når man trer inn. Da blir alt dobbelt så mye mer trivelig! Eller hva sier dere ? 😀

Ellers har jeg hatt besøk av mor, Silje og Tristan i dag, å hadde meg en liten trimtur for meg selv tidligere i kveld. Trilleturen jeg egentlig hadde tenkt den droppa jeg på grunn av at Aleksander ikke er helt i tipp topp form, å da passet det heller ikke så godt at været var så surt. Om man snur litt på det passer det ekstra godt å gjøre litt ekstra nytte inne på slike dager 🙂 

Da sier jeg god natt, å håper dere har hatt en fin start på uken så langt, å viss ikke er det mulig å få en enda bedre dag i morgen 😀

—–> Klikk deg gjerne inn her for å følge Kvitlyngveien på Facebook <—–

 

0 kommentarer

Siste innlegg