KNAPT ET HALVT ÅR GAMMEL, OG EGEN HARLEY DAVIDSON!

Oh jess du leste riktig! 😀 En skal tidlig krøkes var det en som sa.  Aleksander er bare 5,5 måneder, å har allerede fått seg Harley Davidson motorsykkel. 

En motorsykkel uten motor vel og merke.. Hehe 🙂

Med mormor og morfar som er godt over gjennomsnittet glad i Harley Davidson ( der den ene av dem er helt frelst, bokstavelig talt), ser de sitt snitt til å lære guttene tidlig opp med hvilket merke som gjelder. Det skal ikke være noe plastikk-rakett der i gården! ( Ironisk nok er denne laget av plastikk da..hehe )

Selv har jeg alltid likt veldig godt Harley, å har nok som mange andre hatt MC lappen og Harley Davidson på listen over hva man skal før man dør.. Nå kunne jeg ikke tenke meg å prioritere dette i det hele tatt, men hadde de ringt fra Hamar en dag, er det vel mye vi kunne tenke oss å bruke penger på alle sammen 😀    Ikke bare er det en kjempe deilig lyd for øret, men en skikkelig Harley er vel ikke feil å hvile øynene på heller ? 😀 Jeg kan godt forså  at de som kjører motorsykkel får en frihetsfølelse når de nesten flyr bortover veien.

Det er ikke å stikke under en stol at det er skumle greier også! Å at ikke hvem som helst egner seg som MC førere.. Men når det er sakt, kan man også bli påkjørt når man bare går ut døren hjemme, eller være uheldig å møte på feil person bak rattet på veien..

Aleksander og Tristan får iallfall dette inn helt fra starten, både når det gjelder klær og leker. Jeg syes det er veldig koselig, å ser for meg det er en som håper han har to små rakkere rullende rundt på hver sin Harley etterhvert, både som små og store… Det er godt det sistnevnte er en god stund til, slik at jeg slipper å grue meg å være beskymret helt enda 😀 

Var bare helt nøtt å vise dere denne! Så er det jo så lenge siden jeg har delt noe av barnerommet med dere. Foreløpig står denne pent plassert der nede som et stilig interiør, å bare venter på å bli tatt i bruk av en liten MC fører 🙂 Hihi^^

#harley #harleydavidson #barnerom #mc #gutterom #interiør

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg