SKATTENE PÅ TVBENKEN..

Heisann folkens! Er det bare meg eller flyr tiden bare raskere å raskere forbi? Jeg føler seriøst jeg såvidt får startet mandagen skikkelig før det er helg igjen, eller startet fredagen før det er ny uke igjen.. Det er alltid noe å gjøre eller noe å dra ut på. Noen mener kanskje det å være hjemme i permisjon er å drive dank, men da har de iallfall ikke peiling på hva de snakker om, å kan umulig ha prøvd det ut selv 🙂 Det er fantastisk gøy å være hjemme med Aleksander, men det er en ting som er suuuperdomt, å det er at den tiden skulle så absolutt vart litt lengre, å det skulle ofte vert enda mer timer i døgnet.

Det at man skal nyte denne tiden det sier alle som har barn selv. Men tiden forsvinner så fort at om man bare sitter å nyter den aldri så mye, så er ukene plutselig gått.. Plutselig er den nyfødte lille babyen du en gang hadde sovende på brystet fullt i latter, store smil og en trang til å stå på føttene, fullt av nysgjerrighet på hva som er i denne verden.

Hver en tTid har sin sjarm, å selvom jeg savner den første tiden, blir det bare mer og mer gøy ettersom han utvikler seg mer og mer.

Det å få lov til å være mor ser jeg på som verdens største å beste gave noen sinne, å kunne sikkert skrevet et evig Innlegg om dette. Dette er ikke en mammablogg, men jeg synes det er gøy å dele personlige tanker også mellom interiør og glitter. Det å skrive litt om hverdagen og tanker jeg har ellers ser jeg også på som en del av dette huset, så sant jeg bor og lever her.

Ikke bare ble jeg mamma, men jeg var også så heldig å bli tante 14 dager før. Stor stas, å starten på et helt fantastisk eventyr sammen med både Pål Børge og søsteren min! Det at hun også bor like i nærheten, som vil si 2 minutter å gå, det er helt rått! Tenk så mye glede de to guttene kan ha av hverandre etterhvert!

Selv har vi aldri hatt søskenbarn på vår egen alder, å vi har endatil et søskenbarn som er samme året som de to små guttene våre. Føler egentlig de er en liten søskenbarnsgjeng alle tre jeg 🙂 Å jeg gleder meg til de kan leke sammen alle tre 🙂

Vi tar stadig bilder av de små, men nå er det blitt en stund siden vi har tatt noe skikkelig uten snapchat eller mobilkamera..Vi må nok snart ha en photoshoot snart, å en runde med litt fremkalling av bilder igjen 🙂

I glassbollen fra Riviera Maison på tvbenken har jeg julekortene fra i fjor, og takkekortet fra Tristan fremst. Helt perfekt, da jeg ser begge to når jeg sitter i sofakroken å ikke har en av de i armen. De er bare så søte!! Julekorta tar det alltid veeeldig lang tid før jeg legger helt bort, å synes det er koselig å dra de frem i ny og ne for å se.

Noen gamle nøkler ligger også i bollen, å jeg kan vel si de er nøklene til alle “skattene” som er i den ..^^

 

Nå er Aleksander i seng, å jeg skal slite ut litt sofaputer i kveld foran skjermen, viss jeg ikke sovner nå mens jeg skriver.. Vi har vært på gården til Onkel i dag, å kost med kopplam, og vert sammen med Trine og Tristan. Den beste tiden på året ( å den travleste for noen ) 🙂 Jeg tok ikke med kameraet inn i dag, i frykt for at jeg bare skulle springe rundt som en gal turist på lande men jeg la ved et mobilbilde, å fikk tatt litt søte lammebilder en annen dag jeg var inne, så jeg kan vise dere en annen gang.. For noen herlige dyr!! 

Som tidligere bondejente, synes jeg det er helt fantastisk å få lov å komme inn igjen av og til, til gården hvor jeg selv vokste opp, å ha Aleksander med meg. Det å få dele litt av mine kjekkeste minner fra gården med mine egne barn, det er gull verdt! For en herlig gjeng som fyller huset, og sprer liv på gården nå! Å så mange opplevelser jeg har hatt på den gården, er det utrolig betryggende at den blir godt tatt vare på av flinke hender.

Ha en fantastisk fredagskveld folkens, å kos dere masse med det dere har for program^^ NYT NYT NYT!

#interiør #rivieramaison #minner #baby #stue #kvitlyngveien #inspirasjon #hus #hjem #roser

2 kommentarer
    1. Inger Marie Hammer: Tusen takk for det 😀 Helgen var helt rå! Restaurant og konsert på lørdagen med min kjære, mens lillegutt var hos farmor og farfaren sin 🙂 Å det beste med hele helgen, var selvfølgelig smilet fra han lille når vi reiste å henta han igjen på søndagen 🙂 Håper du har hatt en super helg også 🙂 <3 God natt 😀

Siste innlegg