HER ER DET NOE SOM MANGLER..

For en merkelig følelse å komme tomhendte hjem, etter en tur hos foreldrene til Pål Børge i dag. Det jeg mener med det er at vi alltid har noe i hendene når vi kommer hjem for tiden, å kommer iallfall til å ha det de neste 18 årene om ikke lengre. Aleksander er på overnatting, å vi skal ut i kveld! 😀 Det å sitte i stuen nå når han ikke er hjemme er skikkelig tomt. Om han hadde tatt seg en lur, å jeg ikke nødvendigvis hadde hørt han hadde det likevel ikke vært helt det samme. 

Ingen som leker i babygymen, å ingen som begynner å smile og le når vi kommer bort . Helt rart, men samtidig viktig at han kan være på overnatting uten oss. Vi leverte han i 11 tiden, å har allerede fått filmsnutter og bilder på snap. Kjempegøy å se hvor mye han koser seg! Å uansett om jeg vet vi skal få han hjem igjen i morgen, kan jeg aldri få nok av smilet og latteren hans, å må nok innrømme at det ikke skal mye til for at jeg savner han skikkelig mye. Men det går så bra når jeg vet han er i så trygge hender å koser seg med beste foreldre.

Jeg og Pål Børge skal ha oss en skikkelig helaften ute i dag! Dette er julegaven fra han til meg, så vi har gledet oss til dette en god stund. Vi skal først ut å spise på en brasiliansk restaurant, å er det noe brasilianerne kan så er det god mat, og ikke minst godt kjøtt. Jeg har selv vært i Brasil, å håper jeg i kveld kan mimre meg litt tilbake dit. Etter middagen skal vi på QUEENIE konsert på Sandnes kulturhus. Om du ikke vet hvem de er kan du kanskje tippe litt om du er Queen fan… Dette er et coverband å jeg er skikkelig spent da jeg elsker Queen, å vokalen til Freddy Mercury. Jeg har vert på en cover konsert tidligere med et annet band, å det var helt magisk! Så her er nok forventningene mine litt ekstra høye, å jeg håper det blir helt rått!

Nyt lørdagen folkens! Det skal iallefall vi 🙂 Helt merkelig å ha barnefri, å tiden går nesten fortere når Aleksander ikke er her, selvom vi ikke helt vet hva vi skal ta oss til når vi kommer inn døren.. Hehe 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg