GAMMELT FOR ANDRE, NYTT FOR MEG!

Som jeg nevnte tidligere i uken, var vi å henta et nytt skap til stuen. Jeg har lenge vært på utkikk, å etter å egentlig ha sett meg ut noen drømme skap i noen butikker, kom jeg over dette enkle skapet på finn.no. Det er mye pent på finn, å kjempelurt å kjøpe brukt! Mye kan være så godt som nytt, (å faktisk helt nytt også..) så viss man er flinke å ofte ta en titt innom kan man finne de utroligste skatter! 😀

 

 

Jeg leta etter vitrineskap å fikk mail hver gang et nytt skap i området ble lagt ut for salg. Helt genialt, å jeg føler jeg har spart massevis av penger også! 😀 Det har vært veldig vanskelig å finne et skap som passa inn på måla, å jeg ville ikke ha hva som helst. Kunne tenke meg et typisk 90 talls vitrineskap i furu som jeg kunne ha pussa opp med maling og forskjellig. Det hadde blitt alt for svært, så da passet dette kjempe bra! Det er forressten et IKEA skap, men det kunne du kanskje jette også 🙂

 

Det koster med møbler, å det fort blir flere tusenlapper om man skal ha et helt nytt et. Med noen få detalje justeringer på dette er jeg sikker på at det blir helt perfekt til stuen vår ! 😀 Jeg vil også ha noe på toppen, å skal ta meg en tur på loftet å se hva jeg finner. Vil ikke det skal se rotete ut, å kunne godt tenke meg noe i kurv, da det hadde gått igjen med mye av det andre jeg har. Kanskje noen kunstige blomster også? Kom gjerne med innspill, for her trenger jeg hjelp!  

 

Det er mange ganger jeg har vært inne å sett, å selvfølgelig ryker det beste først. Jeg har nok ikke vært flink nok til å følge med..

Dette er mitt første “finn kjøp” å definitivt ikke det siste 😀 Skapet fikk jeg så og si for “gi-bort-pris”, så viss det hadde dukket opp noe enda bedre om en stund, går det an å bytte det ut, uten å ha dårlig samvittighet. Men jeg har absolutt ikke planer om det, å kan klare meg lenge med dette skapet her! 😀 Liker også godt at det er glassdører i den øverste delen og ikke den nederste. Ekstra praktisk når det er småtroll i hus 🙂

Skapet hadde ingen skader eller skavanker, så jeg er virkelig fornøyd! 

 

Er dere flinke å handle brukt, eller er det helst nytt som gjelder ? Selv om jeg er litt opptatt å samler av merker innen interiør, har jeg også funnet flere skatter på gjenbruksbutikker rundt om kring. Noen som sier at man ikke kan blande nytt, gammelt, dyrt, billig, brukt og DIY? Jeg syes ALT kan være vakkert, i riktige omgivelser og settinger 🙂

Ha en fin kveld, alle dere der ute! Kjempe gøy at akkurat DU leser bloggen min 🙂

 

–> Følg gjerne bloggen på facebook <–

 

10 kommentarer

Siste innlegg