MED INGREDIENSER RETT FRA HJERTET…

Kjære alle sammen! Jeg vil veldig gjerne dele noe godt med dere! Nemlig verdens beste oppskrift!!! 😀 Med ingredienser rett fra hjertet…

Noen oppskrifter er bare bedre en andre. Noen har mange ingredienser, noen har få, noen er lette mens andre er mer utfordrende. Denne oppskriften her er bare helt spesiell å jeg er sikker på at alle kan nytte godt av ingrediensene. Er du allergiker, da er du garantert ikke allergisk mot denne! ^^

 

 

I helgen hadde jeg besøk av en god venninne som bor i hovedstaden. Jeg hentet henne på flyplassen fredag kveld, å plutselig var det avsted igjen med henne igjen på søndag… En utrolig koselig helg, med mye latter og moro! 😀 Men som dessverre raste forbi i rekord fart…. 

Med seg hadde hun noen søte gaver, til meg og Aleksander. Jeg fikk et utrolig koselig bilde, med verdens desidert beste oppskrift på! 😀 Har dere sett noe så koselig?! 😀 

 

Noen fantastiske linjer og som sammen blir en herlig røre ! <3  Her er det bare å slumpe i vei, røre sammen og man trenger iallfall ikke tenke på kaloriene 🙂 Om du er på den strengeste diett, idretts utdøver, bikini fitness modell, bodybuilder, kaloriteller eller fornøyd som du er, er dette uansett ingredienser for alle <3

Noen vakre ord, som skal få sin rette plass her i Kvitlyngveien ^^ Helt fantastisk koselig !

Tusen takk for en super helg Karianne, å for et utrolig koselig bilde! 😀 Håper dere har hatt en minnerik og god helg kjære lesere, å jeg ønsker dere en strålende og fin uke videre. For dere som lurer, er bildet fra Kremmerhuset, og er en helt perfekt gave til en venn eller noen du er glad i <3

#interiør #bilde #oppskrift #kremmerhuset

8 kommentarer

Siste innlegg