MØBELPLASSERING OG UTSIKT!

Hei alle sammen <3

 Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om møbelplasseringen vår i stuen, å hvorfor vi har valgt å plassere sofa og spisebordet slik vi har gjort. 

 

 

Vi har en helt fantastisk bra utsikt her i Kvitlyngveien, å for å nytte den på mest mulig måte er det ikke helt tilfeldig hvordan vi har plassert spisestuen og sofakroken. Begge er vi oppvokst i landlige omgivelser, å selvom dette huset ligger i et byggefelt, føler vi absolutt vi kan lene oss tilbake i stuen å nyte norsk natur så langt øyet kan se. Og det uten å komme på at det faktisk er hus på alle kanter av vårt eget.  

 

 

 

Det er definitivt det første folk legger merke til når de er på besøk, å det vakreste vi har å vise frem. Er det ikke et vakkert land vi bor i, dere ? 😀 Det synes iallfall jeg ! 😀 

Like før 17. mai prøvde jeg med å flytte bordet litt mer midt i stuen for en forandring og litt bare for å se… Da brøt jeg med en gang med utsikten, å ikke bare var halvparten av stolene med ryggen til, men det ødela også for synet fra sofakroken. Jeg tror definitivt plasseringen vi har til vanlig er den beste, og den som gir oss mest mulig. Det tok seg bra ut på interiørbilder, da jeg fikk “fylt” opp rommet litt mer, men det var også det eneste. Natur er for meg en fri og avslappende følelse, å noe som må nytes når man er så heldig å nesten få det inn gjennom stuevinduet. 

 

 

Tenk at vi snart har bodd her i et helt år allerede! 😀 Det er vanvittig synes jeg! Tiden går ikke bare fort, men man får såvidt tid å puste mange ganger.. Vips der var både hus og Aleksander på plass, noe som begge var helt fjerne drømmer for noen år tilbake (som også føles som noen få måneder..) Helt utrolig koselig!! Jeg gleder meg å håper på maaaaange år med pen utsikt, å gleder meg til å se hva tiden vil bringe her i huset vårt også 🙂 

Gled deg over utsikten om du har en! 😀 Å husk at det er de små tingene i livet som egentlig er de store 😀 

#utsikt #natur #interiør 

 

7 kommentarer
    1. Henriette Celin: Tusen takk for det, snille snille Henriette ! 😀 <3 Vi er veldig fornøyde, å elsker utsikten! Vi vil helst se den overalt hvor vi er i huset 🙂 <3

    2. Så fint dere har det! 🙂 hvor kjøper du alt av rotting? Er på utkikk etter diverse kurver i rotting. Skal kjøpe kisten fra Ikea neste gang jeg skal dit. Men finner ingen kurver som er fine til en overkommelig pris:-( så om du har tips til butikker/nettbutikker med fine rotting kurver har det vært supert! Ha en kjempe fin dag flinke du:-)

    3. Så fint dere har d😊å ikke minst for en utsikt dere har😊😊forresten…Hva heter fargen du har på spisebord plata?😉

    4. Ina: Heisann! 😀 Jeg skrev et inlegg her om dagen, om hvor jeg kjøper ting i rotting 🙂 ( https://www.sas.no/lavpriskalender/?cat=227&gclid=COmAgPifwM0CFQtAGwodFDQF0w )

      Ikea har flere kurver i rotting, med god kvalitet og som også ser veldig pent ut. Kurvene jeg har under stuebordet og tv bordet er også derfra, å de synes jeg er veldig rimelige i prisen.
      Europris er også veldig god på kurv, å de kurvene jeg har under klokka mi i stua, og ellers har leker i eller puter/pledd er også fra Europris. God kvalitet, utrolig lekre å til priser vi liker 🙂

      Kurvbrettet jeg har på bordet er fra Millatinka.no jeg er veldig fornøyd med dette, å selv om det kosta litt ekstra angrer jeg ikke et sekund 🙂 Om jeg ikke tar helt feil kommer brettet fra søgne (merke) å viss du går direkte til siden deres finner du MASSE pent i kurv 🙂

      Ellers har jeg mye småting fra Riviera Maison i kurv, å samler på dette merke 🙂

      Doktorlykke er også eksperter på kurv, å her har jeg flere ting som kommer fra dem. De er også veldig gode på pris og kvalitet. Prisene er overkommelige, og de har ofte salg på dette 🙂 Elsker doktorlykke 😀 De har også pene dekkebrikker i kurv, og det samme har Europris 🙂

      Andre netbutikker jeg liker å titte innom er : paradisetinteriør , leneinteriør , rivieramaison , home and cottage, millemoi 🙂

      Håper dette var til litt hjelp 🙂 Et godt tips er å gjøre litt research før du kjøper noe om du er på jakt etter bestemte ting 🙂 Da kan du plutselig spare mye med en gang, da det er mye som varierer i pris fra hvor man kjøper det..

      Jeg har foressten også kjøpt litt kurv på lagersalg, å gjort flere kupp på den måten 🙂

      Ha en fin dag, og en herlig helg i møte ! 😀 <3

Siste innlegg