ET SMILENDE OG SPRUDLENDE BABYSTRIKK!

Da var det plutselig blitt en stund siden jeg hadde delt noe barnestrikk med dere! Å ikke minst, litt av godgutten selv 🙂

 

 

 

En blid og fornøyd liten luring på hele 7 måneder allerede. Hvor ble tiden av ?!! 

Her er han i en nydelig Marius body, fra “RETRO BABY” heftet til Dale garn (2015 – NR 319) i de samme fargene som er i heftet. En aldeles nydelig body, som blir brukt alt den kan før han vokser utav 🙂 Den er strikka i størrelse 9-12 måneder, å er romslig å god for han 🙂 Så jeg kan bruke den en god stund til, men dere vet jo hvor fort tiden går.

 

 

Selv om jeg elsker å hekle, har jeg enda ikke klart å senke roen med strikketøyet… Mormoren til Aleksander skal fortsatt ha all ære for iallfall 90% av strikket han har 🙂 Jeg vet det er viljen det står på, å med alt det nydelige som er der ute både til barn og voksne, må vel det være motivasjon nok… Nå i første omgang blir det hekla babyklær fra min side, så får vi se om strikke krampa kommer å tar meg etterhvert. 

 

Aleksander kunne jeg ha skrevet om om i lange baner. En nyskjerrig liten tass, men samtidig forsiktig å bestemt. Han står opp med et smil, og legger seg med latter. Forstår godt at noen foreldre kan slite med å holde seg alvorlige å heller bare vil tulle i vei før leggetid… Samtidig som jeg tror vi får mye igjen for det senere om vi lar være 🙂

Jeg elsker å være moren hans, å føler meg uendelig heldig og stolt. Jeg har alltid tenk at det må være utrolig spesielt å få bli foreldre, men at det skulle være så enormt spesielt og vakkert som dette, det hadde jeg aldri klart å forestilt meg..<3 Selvfølgelig er ikke alt alltid gull å grønne skoger, men det er ikke noen ting for noen.. Så hvorfor ikke bare fokusere mest på det som er bra ? 😀 Jeg tror allikevel vi har vært veldig heldige, å jeg er klar for nye utfordringer, kjærlighet å masse kos fremover også 🙂  Så fort som dette har gått, så gruer jeg meg til han en gang ikke vil kose mer.. Men de sier vel at hver en tid har sin sjarm. Å jeg kan iallfall love han, at jeg skal nyte hvert et minutt sammen med han, så lenge som jeg kan <3

Med en litt sentimental slutt her, håper jeg allikevel dette kunne være inspirerende for noen 🙂 Det er helt sikkert mange av dere som har strikka en slik selv, og garantert med andre farger også. Personlig har jeg ikke sett så mange enda, men synes den er helt utrolig nydelig! 😀 Å jeg likte veldig godt disse fargene også. 

Tusen takk mor! Med to jamgamle barnebarn, er du jammen en reser med strikkepinnene! <3

Dette var det jeg ville vise dere i dag, og hadde på hjertet 🙂 Titter snart innom igjen ^^

–> Lik gjerne facebooksiden min for mer inspirasjon både når det gjelder håndarbeid, interiør, hus og hage ved å følge denne linken 🙂 <–

#mariusmønster #strikkabody #dale #dalegarn #houseofyarn #strikk #håndarbeid #baby

13 kommentarer

Siste innlegg