LAMPEKUPP!

 

Er det ikke fantastisk alt man kan finne på lagersalg ? Her om dagen kom jeg over disse lampene her, å kunne absolutt ikke gå fra.. Egentlig har jeg spart litt å hatt veldig lyst på en hotel lampe fra RM og en skjerm, men her fikk jeg fire lamper MED skjerm til under prisen av en fra RM 🙂

 

De er høye, noe som passer helt perfekt i forhold til det jeg ville ha, å kan faktisk minne litt om de andre lampene. Jeg har plassert en på hvert nattbord, å tenker å ha de andre to enten i stua eller til gangen når vi skal til med oppussing her. Skjermene kommer jeg mest sannsynlig til å bytte ut i noe mer lin-aktig og runde i stedet for kantete som dette. Foreløpig passer de godt inn på soverommet de jeg har plassert, men alle som kjenner meg vet at jeg som regel har en plan..

Lagersalget heter Eureka og ligger på Kvål i Sandnes kommune. De har også tilsvarende på Bryne, å helt sikkert ellers rundt om i landet. Her kan det være alt fra et lite -usynlig- merke i produktet, eller bare at det har gått ut av sortimentet . Det kommer hele tiden nye varer inn, så viss man er på utkikk etter noe spesielt er det lurt å ta en titt litt ofte. Her finnes alt mulig fra merkevare til helt vanlige ting. MEN! Til kraftig reduserte priser.

Bare en liten anbefaling til dere om å ta turen et slikt sted om du ikke har vært på et før ^^ 

–> Følg meg gjerne på facebook, for oppdateringer og tips! 😀 <–

4 kommentarer

Siste innlegg