SÅ VAR DET GANGEN DA!

 

Heisann hoppsan alle sammen! 🙂 Det nærmer seg oppussing igjen, å jeg er i full sving med å bestemme meg for hvilken farge på veggene 🙂 Jeg er nesten i mål, men jammen er det vanskelig å bestemme seg også.. Gulvet er kjøpt inn, å jeg bruker det som utgangspunkt. Jeg vil at det skal være litt i tråd med resten, å tenker å ha en kalde farger i bunn og jobbe meg ut i fra det 🙂 

 

 

Det står mellom “Singel” og “Marrakesh”. Egentlig hadde jeg lagt Marrakesh litt på hylla, men plutselig så jeg at tanta mi hadde mala veggene på kjøkkenet med den, å da dro jeg den frem i tanke boksen igjen. Fargen er bare så vakker!!!! Men på en annen side så er det nok singel, å litt mer kald tone som veier opp mest nå. I dag skal vi ut å se på litt tapeter, da jeg vil ha noen kontrastvegger i gangen for å bryte litt. Her har jeg en liten plan som jeg skal fortelle mer om siden 🙂

 

 

Gulvet er handlet inn, å vi skal ha det samme på soverommet 🙂 Vi starter nok der, og deretter begynner vi å fjerne gulvet i gangen. Siden vi uansett skal legge nytt, slipper vi å bruke tid på å legge papp når vi skal til med malingen .. Det blir en stor jobb, men jeg gleder meg masse til å starte! 😀 Utrolig fornøyd med gulvet er vi også 🙂 For dere som lurer så kan jeg finne ut hva gulvet/fargen heter. Husker ikke det akkurat i farten, utenom at det er type pergo.. -> Pergo <- har den beste slitestyrken, noe som var viktig for oss, da vi vil ha best mulig holdbarhet når vi først setter i gang. Trappen og listene skal males hvite, og trinnene skal ha samme laminat som gulvene.

 

Dette blir spennende! 😀 Å noe jeg har gleda meg til helt siden vi var ferdig med maleprosjektene i fjor. I år sliter jeg ikke med bekkenet, å kan være med til siste slutt, å kose meg med arbeidet 🙂 Da huset består i så mye gang som her, betyr det mye å få tatt denne delen også. Den kommer til å bli helt totalt forandret! Å ikke minst, skal gangen vår bli lys og vakker ^^ Det skjer mye spennende fremover! Å jeg skal ta dere med på hver minste detalj ! 😀 <3

#gang #oppussing #interiør #hus #hjem
 

 

2 kommentarer

Siste innlegg