FARGER UT, FARGER INN! ^^

God kveld i stuen 🙂 Det er vel kanskje på tide å ta kveld.. Dagen i dag startet med trening kl 05:45, før PB skulle gå på jobb. For en deilig start! Har akkurat starta på igjen med treninga, å er skikkelig motivert.

Ellers har jeg hatt besøk av både store og små, å det har vært full rulle hele dagen! ^^ Veldig koselig da 😀

Like før stengetid, dro jeg ut for å handle og bytte noen greier til mini. Han utvikler seg i en fei, å når en først pakker bort noe er det noe annet som skal inn. Pakka netopp bort baby gymmen, da den er mindre spennende, å begynner å bli farlig å reise seg etter for de små. Jeg hadde lust på en skikkelig lekematte til han, å gjerne noe med litt utfordringer i også. Jeg fant dette pusleteppe på Nille til 229kr, å syntes det kunne passe han midt i blinken! Han elsker farger, å etterhvert kan han bygge/pusle og lære seg tall på dette 🙂 Det er også enkelt å pakke til side i kisten om jeg vil det, alt ettersom…

*Linus og lykke* er en koselig barnebutikk på senteret like hvor jeg bor. Selv om jeg ikke alltid handler må jeg alltid titte innom for å se litt, å de har som regel alltid noe som frister! Her finnes merkevare som Memini, Wheat, Little Mountains, Kviat og fler! Sommersalget er godt i gang også her, å de har nå mye pent til hele 40%! Jeg kunne ikke la vær å snope meg noe til gutten min, å kjøpte en herlig bukse (bildet) og en selebukte i lys dongeri fra Memini. Buksen passer perfekt sammen men en nydelig body han fikk av Tante Trinemor her om dagen, å kler utrolig godt den lyseblå fargen ^^ Det er bare såå gøy å kle han opp i hva jeg synes er pent nå mens jeg kan 😀 Selv om han vokser fort er det jo nå man virkelig får bestemme hva han skal ha på seg uten å stritte i mot 🙂 Den lille skatten alså! Må foressten ikke glemme tantegutten min som nesten bor over gata og bare er 2 uker eldre ! Jammen kan de sjarmere i senk! <3

Håper dere har hatt en god uke så langt, å får en super dag i morgen! I morgen blir det frokost gjester, å ellers litt spennende jeg skal fortelle mer om siden 😀 Nå triller snart øynene mine igjen av seg selv, så jeg tenker vi sier god natt, dere <3

6 kommentarer

Siste innlegg