TAPET PÅ PLASS!

God kveld folkens! Nå sitter jeg midt mellom alle klærne våre som er kasta i en hau på gulvet etter at jeg fant ut jeg ville starte prosjektet på soverommet! For å få klesskapene ut, var jeg nødt å tømme de helt for klær…

apeten er foressten henta i dag å jeg GLEDER meg til å vise dere hvilken jeg endte opp meg ^^ For det ble nemlig ikke den jeg var 90%sikker på her for litt siden.. Det ble en 10 ganger vakrere, å jeg er mer en gira på å få dette ferdig, for så å se resultatet 😀 Mer om dette , å tapeten/mønsteret i stort format på bloggen senere i kveld 😀 Nå må jeg bare bli ferdig med klærne så jeg kan begynne på andre morsomme deler av rommet 😀 Sengen er flytta over til Aleksander sitt rom nå midlertidig, å alt av hyller er skrudd ned 😀 Tenk at jeg er i gang ^^

4 kommentarer

Siste innlegg