SKAL DET VÆRE LITT DUFTER FRA HAGEN?

God morgen folkens! Er det ikke gøy å kunne dra med seg naturlige dufter fra hagen med seg inn i hjemmet sitt ? 🙂 

 

 

 

Vi har masse lavendel i hagen vår, å jeg føler at uansett hvor mye jeg klipper av, viser det ikke at jeg har tatt noe som helst. Det lukter så godt synes jeg, å akkurat nå er hele huset fylt med en mild og god duft fra lavendelen 😀 Herlig! Tenkte om jeg skulle tørke en bunt i år, da tørka blomster er pent å ha som pynt også 🙂 Noen som har erfaring med dette ? 🙂

 

I går hadde jeg “spøde” kveld sammen med to veninner, å starta kvelden med et godt måltid rundt spisebordet 🙂 Planen var å ta en tur langs veien å pynte opp med markblomster, men jeg kom ikke så langt, å tenkte det kunne bli veldig fint med lavendel fra hagen også, + at jeg fikk duften med på kjøpet ^^ En annen ting jeg fikk med på kjøpet, ( da jeg tok en en mye større bunt en det som viser her ) var en humle .. Etter litt mye frem og tilbake fikk den tomla seg ut gjennom vinduet ^^ Jeg liker å pynte med mye, men humlene holder jeg utenfor 😀

 

 

Dere vet jeg elsker å dille på å spesielt å dekke opp bordet 🙂 Det er så mikroskopisk lite som skal til, så tid tar det absolutt ikke 😀 

Ønsker dere en strålende dag folkens, å ta gjerne en tur utenfor å se om du finner noe å friske opp heimen med ^^ Kanskje skal du ha middagsgjester i kveld ? ^^ Titter plutselig innom igjen <3

Sjekk gjerne ut –> Hageglade på facebook <– , for tips til hage og blomster ! 😀 En side med masse inspirasjon og nyttig info! Du kan også følge hjemmet vårt, for oppdateringer og tips! 😀

#interiør #borddekking #blomster #hage #hus #hjem #planter #selskap #tips

 

2 kommentarer

Siste innlegg