SOVEROMMET FERDIG!

 

Er dette virkelig vårt soverom ?!!!! :O 

Kun noen små detaljer og pirkearbeid gjenstår, så er soverommet 100% ferdig 😀 Jeg er mer enn fornøyd, å kan ikke ta meg en tur ned i 1. etasje, uten å ta meg en tur innom soverommet å bare se meg rundt ^^Det er totalt forandret, å akkurat slik jeg kunne tenke meg det 😀 

Inneholder en annonselenke , da noe av innholdet er sponset.


De siste 2 ukene har mesteparten av all tid jeg har hatt til overs, blitt tilbringa på dette rommet. Teppet ble revet bort, garderobe måtte bæres ut, listeverk på gulv måtte av, og flere timer og runder med sparkling og pussing er nå historie 🙂 Med en samboer med brukken fot og opererasjon mellom alt, og en liten tass på snart 9 måneder, kan jeg vel ha lov å si at jeg har fått gjort litt disse to ukene ? 🙂 I starten var det vel litt diskusjoner på hvor smart det var at jeg startet oppi alt.. Da jeg i tillegg ville få alt ellers i huset til å ikke hope seg opp.. En stresset Marie ja, men en målrettet en også 🙂 Å nå er resultatet her, å det var verdt svetten og tårene, og noen veldig sene netter.. Thehe.. ^^

 

 

Når PB er helt oppe å sprette på føttene igjen, skal vi lage sengegavl sammen. Den skal være veldig høy, puffet og i samme farge som lampeskjermene og de mørke pynteputene. Jett om jeg gleder meg!! 😀 Det kommer til å bli prikken over i`en og gjøre soverommet helt komplett ^^ Og ikke minst være enda mer med på å skape det * hampton og hotellromsprega * soverommet jeg alltid har drømt om 🙂 Med selvlaga gavl, og selvsydde pynteputer blir det også et ekstra personlig preg på det hele.

 

 

Tapeten!!! <3 Flere av dere har sett den før under prosessen, og her har dere den i sin rette helhet. Vi ville bryte av med en kontrast vegg bak sengen, men samtidig ikke at den skulle ta alt for mye oppmerksomhet… Tapeten er fra –> Interiørfaghuset T. Lund <–, fra Borges kolleksjon Adagio, og har artikkelnummer ADA003. En tapet av ypperste kvalitet, å veldig enkel å legge. Besøk gjerne facebooksiden deres –> HER <– Å det kommer fra meg som gjorde det for første gang på dette rommet. Alene 🙂 Les mer om hele tapetseringen, og alle detaljene om tapeten ved å klikke —> HER <—.

 

Lampeskjermene er fra Riviera Maison, og det samme er lyktene og bilderammen. Lyktene har jeg flere steder i huset å går aldri lei. Lampefoten husker jeg ikke hva het i farten, men den og nattborda er kjøpt hos Eureka lagersalg 🙂 Pynteputene er selvsydde, og sengtøyet fra IKEA. Jeg vil bytte ut håndtakene på nattbordene, men dette er småtterier som ramler på plass etterhvert. Jeg har heller ikke vist dere garderobeskapene i dette innlegget, da skapdørene er ligger på loftet og venter på å bli pussa og malt.

 

Gulvet fikk jeg veldig god hjelp ti av far til PB. Det var så og si han som tok ansvar for dette, og jeg var en liten lærling som skulle lære 🙂 Han kappa, og viste meg hvordan man enkelt bare klikka gulvet sammen 🙂 Han spikra også på gulvlistene igjen, å var med på å gjøre rommet ferdig. Jeg er jammen heldig med så snille folk rundt meg, som liker å hjelpe 😀 <3 Selv om jeg kan være veldig sta på noen områder, settes det stor pris på hjelp mellom slaga 🙂 Og selvfølgelig på områder jeg har null peiling..

 

Ganske rart å tenke på at soverommet så slik ut før !! Å jeg kan si med hånden på hjertet at jeg liker det MYE bedre nå 😀

En god dag starter alltid med en god natt søvn. Å det å stå opp i de omgivelsene du lenge har drømt om, det gjør iallfall ikke dagen verre ^^

Veldig gøy at dere har følg med på prosessen om soverommet 🙂 Et prosjekt nærmere drømmehjemmet ^^ Ekstra gira er jeg for at dette var mitt prosjekt.. Men må si jeg syns ekstra synd på PB som har måttet bite i det sure eple å ikke kunne være med på grunn av skaden.

Håper dere vil fortsette å følge meg og lidenskapen min, det er iallfall mye spennende i vente 🙂

Nå skal jeg synke sammen mellom putene, nok en nat i nytt og pent rom. Håper dere har hatt en herlig fredagskveld, å får hvilt ut litt ekstra godt denne helgen!!!

Nattinatt alle sammen ^^

—>  Husk at dere også kan følge meg på facebook, for oppdateringer og tips 😀  <—

#soverom #interiør #diy #rivieramaison #hus #hjem #oppussing 

6 kommentarer
    1. Det er sikkert blitt et pent rom. Vanskelig å se skikkelig siden det bare er bilder av seng og nattbord. (Som forøvrig ser veldig bra ut) Får mer inntrykk og romfølelse dersom man kan se litt rom og ikke bare detaljer.

    2. Anonym: Tusen takk for det, å takk for at du gjør meg oppmerksom på bildene. Jeg fikk beskjed av samboer like etter at innlegget var delt, å av andre som ønsket å se “resten” 🙂 Jeg var nok i min egen boble, å alt for gira på alt da jeg la ut bildene. Jeg har lagt ut et inlegg av før og etter bilder av alle vinkler, å håper romfølelsen kommer av det. Det er et lite rom, hvor sengen tar mesteparten av plassen, å vil naturlig nok vise på fra alle vinkler, viss jeg ikke tar detaljert av noe annet i rommet. Setter pris på tilbakemelding, å håper du har en fin kveld 🙂 En ting jeg vil gjøre deg oppmerksom på er at det er andre tegn i steden for ø og å i komentaren din, noe jeg ikke har sett i andre komentarer tidligere 🙂

Siste innlegg