HADDE DERE SOVET GODT HER?


 

God kveld folkens! Jeg står akkurat på farten til å krype under dyna, å tenkte jeg bare skulle innom en liten tur med litt soverom inspo i siste liten ! 😀 

 


 

jeg sover bare bedre og bedre på soverommet, å klarer ikke helt enda å forstå at teppe er borte, veggene malt, og at vi rett og slett har et helt nytt rom i hus. DEILIG! Et lunt og svalt rom, som på kvelden bare blir enda lunere og varmere. Fargen på veggen, sammen med lyset fra tak og lamper gir en enda mer lun og varm følelse og atmosfære. Levende lys for kosen og dekoren sin del, frisker like godt opp på et soverom, som på et stuebord. 

 

 

Sjekk hvor lung og klar tapeten er i riktig lys ? <3 Hooh! Jeg elsker den bare mer og mer, og angrer ikke et sekund på valget mitt. Les alt om tapeten og tapetseringen —> HER <—


 

Dette er foressten min 2. uke på jobb etter første og lengste delen av permisjonen. Helt klart utrolig gøy å være tilbake igjen i andre rutiner, og med gode kolegaer. Men også litt rart da det de siste 9 månedene har vært meg og Aleksander på dagene, som enten har kost oss hjemme, på tur, sammen med Trine og Tristan, familie, venner eller barselgruppe. Noen fantastiske måneder jeg aldri vil glemme! Å en begynnelse på en ny og spennende reise i livet <3

 

Omringet av duse og kanskje litt “møkkete” jordtoner, i en kjempe myk seng som er proppfull av deilige dunputer, sover jeg godt so aldri før! Er ikke dette cottage og cozy living, da vet ikke jeg 🙂 Tekstiler får jeg aldri nok av, å på et soverom er dette bare helt perfekt! 😀 <3

God natt alle sammen, med ønske om at dere alle får en kjempe god og fin natt å ikke minst en herlig uke videre! 😀 <3 

( Sengetøy fra IKEA, pynteputer sydd av meg selv, gardiner fra IKEA, tapet fra Interiørfahuset t lund, klokke og lampefot fra EUREKA lagersalg, durance lys fra doktorlykke og lampeskjermer + lyslykter fra RM, Lene interiør Kvadrat.)

4 kommentarer

Siste innlegg