NYE TIDER, BEDRE TIDER

God fredag folkens! Er det ikke rart at vi er her igjen allerede? Tenkte på det da jeg var innom å handlet etter jobb i dag.. Man skal ikke spole så veldig langt tilbake, før fredagen etter jobb betydde party og pils, og handleposene så ikke akkurat slik ut.. Men! Nå er det bleier å blomster som gjelder, å jeg ville aldri ha bytta tilbake ^^

 

Alt til sin tid sier jeg bare, å dette er definitivt den beste til nå ^^ Det å komme hjem en fredags ettermiddag å tenke at det er helg har fått en helt annen betydning. Party er gøy men det betyr ikke så mye i lengden .. Jeg er ufattelig glad for at jeg har noe mer betydningsfullt i livet enn å bare lete etter liv og røre 🙂 Sammen har vi heller skapt oss liv og røre her i Kvitlyngveien, å nyter det hver eneste dag ^^

Jah se på dette da! Helt uten noe anelse kom jeg hjem til en søt liten presang på spisebordet 😀 Jeg fikk beskjed om å jette hvem det var fra, å tenkte med det første at det var Trine, da jeg visste hun hadde vært her i dag mens jeg var på jobb å i tillegg til at det sto en T på lappen. Plutselig slo det meg at d kanskje kunne være en veninne av meg med navn Tonje, å da ble smilet til PB større 🙂 Er jeg ikke heldig som får slik en fin overasskelse på døren en helt vanlig fredags ettermiddag ? <3 Det varmer så utrolig mye! Å gleder noe enormt 🙂 Tusen tusen takk Tonje! De smakte helt fantastisk!! Å jeg håper jeg får lurt til meg oppskriften ^^

Nå er Aleksander i seng, å far i huset er i ferd med å diske opp til god fredagamiddag, mens jeg tok meg fem minutter i senga å finner frem kosebuksa 🙂 Livet er herlig, å jeg føler meg så heldig 😀 Har vært skikkelig i lykkerus om dagen, å det kan vel ikke annet en å nytes? ^^

 

 

 

Se på de to guttene da! Er de ikke herlige? To søskenbarn som bare koser seg sammen <3

Håper dere har en fin kveld! 😀 Å nyter den like godt som meg ^^ Enten om dere er på fest eller hjemme med nære og kjære ^^ Jeg tar lett en fest i ny og ne jeg også, men akkurat nå for tiden er det aller best å bare kose seg hjemme 😀 <3

#familie #barn #baby #kjærleik 

0 kommentarer

Siste innlegg