LØRDAGSKOS ER LOV!

 

 

Hatt en fin helg ? 

Helgen min starta med et herlig måltid hjemme, diska opp av selveste PB. Når det er biff på menyen, er det alltid far som har ansvaret, å definitivt det han kan best på kjøkkenet. Herlig! 😀 I går hadde jeg besøk av en veninne, å vi kosa oss inne i regnværet. Planen var egentlig å være ute på tur å lage middag på stormkjøkkenet sammen med Aleksander. Men når lillegutt har feber og ikke er helt i tipp topp, hjelper det ikke om vi hadde hatt aldri så gode klær i det sure været..

 

Det ble innekos i stedet, å timene bare sprang av sted! 😀 Tiden går fort i godt lag, å vi hadde det kjempe gøy ^^

Litt søtt til kaffen er lov om lørdagen ^^ Å denne krukken fra doktor lykke passer kjempe godt inn med interiøret og resten.

 

Veninna mi hadde med seg friske og gode blåbær og vanilje kesam. SNADDER SNADDER!! Jeg elsker blåbær, å bær generelt, men kommer aldri på å ha noe på som dette. Liker det egentlig helt uten noe, men dette var skikkelig godt å absolutt noe jeg kommer til å dra med meg hjem selv ^^

 

Noen helger er rolige mens andre er nesten som et maraton fra start til slutt, å du føler du springer fra det ene til det andre.. Denne helgen har vært litt sånn, å jeg kjenner det er godt å legge seg litt strekk ut i kveld, å bare trekke pusten litt før det er ny uke på jobb i morgen 🙂 Etter besøket av Camilla i går, var det siste runde med forberedelser til slektstreffet vi var på i dag sammen med mor.. I dag tidlig sto jeg opp å laga 8 liter med pastasalat, før det var av sted å kose seg sammen med familien på min mors side. Det er et årlig treff vi har, å denne gangen hadde vi masse aktiviteter og konkurranser på forskjellige poster vi hadde laga til. Utrolig gøy både for store og små ^^ Dette slo skikkelig an, så her er det bare å proppe inn masse aktiviteter neste år også ^^ 

 

 

Ellers blir det masse inspirasjon fremover, å jeg gleder meg til å vise dere noen lekre lamper jeg har kjøpt som skal henge over spisebordet ^^ Sofakroken forguder jeg, å det vil bli mer av både den, soverommet og ellers steder i huset. Gang prosjektet nermer seg veldig nå, å dere skal selvfølgelig få være med på alt ! Er det noe dere ville sett mer av eller lurer på, så skal jeg gjøre det beste jeg kan med saken 🙂

Ha en herlig søndagskveld videre, så skrives vi igjen om litt <3 
 

#stue #lørdag #inspirasjon #hus #hjem #interiør #inspo

3 kommentarer
    1. Så koselig det hørtes ut som dere har hatt det!
      God bedring til lillegutt! <3
      vaniljekesam er kjempe godt! Vi pleier å spise det med blåbær og nøtter 😀
      Det er kjempe koselig med slektstreff, skulle ønske vi hadde mer av det i vår familie 🙂

Siste innlegg