SOFAKROK, JEG ELSKER DEG!

 

Ja.. Som overskriften lyder skulle en kanskje tro at jeg ligger på sofaen store deler av tiden, da jeg simpelthen elsker denne kroken her.. Snarere tvert i mot folkens! Jeg vil gi dere et innlegg av ren kos og komfort.. Og ren inspirasjon for dere som faller for samme kategori ^^

 

 

 

Veggene over og rundt sofaen vet jeg enda ikke helt hva jeg vil gjøre med.. Bilder hadde kanskje passet, men jeg er ikke sikker. Om de må stå tomme en stund gjør ingen ting for oss. Egentlig så liker vi å ha litt rene vegger, å vil heller se hva som faller seg naturlig å henge opp.. Fargetonene går igjen, ting som kurv, sølv og glass. Alle mine favoritter samlet på en plass, å noe jeg kun vil bygge videre på å ingen planer om å forandre 😀 Mer selvsydde putetrekk skal bli, da jeg ble veldig fornøyd med de jeg har i sofaen som jeg sydde i lin tidligere i år.  

 

Om jeg skal sette fingen på noe, er det at gulvet har en for varm farge.. Her har vi ikke planer å gjøre noe de første årene, men med tiden vil jeg nok ha lignende som det drivved aktige vi har på soverommet, og som vi også skal legge i alle trappetrinn og gulv i gangen nå i høst. Men stua blir i såfall laaangt frem i tid 🙂 Jeg har fått en del komentarer på at dette ikke passer inn, å det er jeg helt klar over. Husk på folkens, at hjemmet blir til mens vi bor her ^^


 

Ellers i dag kom jeg sent hjem fra jobb da jeg var en tur innom “hos Hanne” å fikk lagt nye 3D vipper ^^ Hun er bare så flink!! Dere skal få se før og etter bilder etterhvert. En liten tur ut i hagen for å plante ned en ny syrin hortensia jeg har kjøpt, å nyte litt av den skjeldne solen før den forsvinner for kvelden. Håper dere har hatt en fin fin dag dere også 🙂 <3 

—-> Ikke glem den lekre giveawayen min på Insdagram, det er enda gode sjanser for å vinne 😀 <—

—> Følg meg gjerne på facebook, ved å klikke her ^^ <—

#hus #hjem #interiør #sofakrok #diy 

 

4 kommentarer

Siste innlegg