GOD LØRDAG, I STUENE!

I dag har vi vært ute på en aldri så liten handletur hele familien! Skjelden jeg får med meg far i huset på slikt.. Men når han i tillegg skulle handle seg ny spikerpistol og litt verktøy han trenger til nye prosjekter her i huset, da er han plutselig litt mer villig til å være med ^^

For min del ble det nye joggesko, og 12 kunstige roser fra Feel ^^ De har foressten 30% på alle blomster i dag og ut neste uke, så her er det mulig å gjøre et bra kjøp! Det er nesten bare her jeg handler kunstige blomster, da jeg synes det er disse som ser mest ekte ut… Litt over 200kr for en hel bukett med roser, det sparer man fort inn om man er som meg å kjøper friske roser veldig ofte ^^

Legger ved litt stueinspo også ^^ Rosene i vasen på bordet er foressten ekte, men sjekk hvor ekte de kunstige ser ut i forhold da! Med torner på og det hele ^^

Ellers har vi vært hos farmoren og farfaren til Aleksander å kost oss. Jeg er egentlig ikke helt tipp topp i dag, så nå blogger jeg fra senga før jeg skal ta meg en aldri så liten lur å lade batteriene.. Jeg er ikke så flink til å slappe helt av, da jeg alltid har noe på tapeten. Enten om det er sprell med Aleksander og PB, eller dilling og styring i hus eller hage ^^ Skallebanken tok meg skikkelig, å kroppen kjentes plutselig ekstra trett å sliten ut. Satser på at en liten lur vil gjøre susen, å lar meg nyte resten av lørdagskvelden etterpå 🙂

Ha en fantastisk fin kveld alle sammen! Å jeg synes det er kjempe gøy at dere titter innom bloggen min ^^ <3

4 kommentarer

Siste innlegg