LAMPEKUPP TIL SPISESTUEN!

 

 

God kveld alle sammen ! Som noen av dere vet har jeg lenge vært på leit etter den perfekte lysekrona til spisestuen. Jakten var vel egentlig godt i gang før vi i det hele tatt var i hus.. Plutselig kom jeg over noen lamper på nettet som stadig dukka opp rundt om kring på vakre interiørbilder. Jeg syntes de bare ble vakrere og vakrere for hver gang de dukka opp.. Når jeg etter langt om lenge ser de samme lampene på 50% på lampehuset da bare måtte jeg slå til. 2 stykk rålekre lamper til 1500kr tilsammen! Syntes jeg gjorde et kjempebra kjøp for lekre lamper som lett kunne ha kosta mye mye mer bare for en 🙂 

 

Jeg følte nesten de skrek til meg i butikkvinduet, og at det var en mening at vi skulle ha akkurat dem.. MEN! Det var et voldsomt styr å få dem på plass.. Enten handla vi feil list, eller så var det noe som ikke passa.. Vi begynte etter hvert å tro at meningen var å IKKE ha dem i hus.. Etter mye styr fikk PB dem på plass, å la ledningen i denne lista her for et renere og mer ryddig resultat. 

 

 

Jeg liker dem bare mer og mer, å synes de gled rett inn med det andre. Enkle og klassiske lamper. 

Når det gjelder den store og glamorøse lysekrona, har jeg fortsatt en plan! Jeg vil nemlig ha en i gangen !!! 😀 Rett innenfor inngangsdøren har vi det veldig høyt under taket, å jeg er sikker på at det ville blitt kjempe bra!! Og krona på verket etter oppussinga ^^ Det er ingenting som haster med å få i hus, å jeg bruker god tid. Drømmehuset er i utvikling, å jeg elsker å være en del av denne reisen <3

 

 

Håper ellers dere har hatt en fin helg å kost dere med nære og kjære. Formen min var mye bedre i dag, å jeg har endelig starta å renske opp i ting på loftet. Mye småtteri skal selges, å på 10 minutter i dag hadde jeg allerede fått solgt to ting som nettopp var lagt ut på kjøp og salg sidene på facebook. Jeg synes det er kjempe gøy at noe av det som gjemmes bort på loftet vårt kan vises frem å skape glede hos andre. 

Jeg sier god natt dere herlige mennesker, å lader opp batteriene til en ny og spennende uke! <3 

–> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook ved å klikke her <–

#interiør #spisestue #lamper #hus #hjem

8 kommentarer

Siste innlegg