MITT SØTESTE MØBEL, JEG SMELTER!

 

Herlighet har dere sett maken til søtere stol ? ^^ En liten kurvstol til lillegutt har lenge vært i tankene. Jeg har vært på utkikk i butikker, på nett, brukt som nytt. Denne kom jeg over hos *Lodge living* å klarte ikke få den av tankene… På samme tid hadde jeg et rydderes i gamle ting på loftet, å fikk slengt ut en god del pynteting for salg. Overraskende nok dukka en etter en opp på døren og jeg fikk solgt unna flere av tingene på rekord tid! Pengene jeg fikk inn kjøpte jeg stolen for, å følte dermed jeg fikk bytta noe jeg ikke trengte inn i noe jeg hadde lyst på til barnerommet.

Stolen er jo bare såå søt! Å jeg blir nok nøtt å ha den i stuen en stund først slik at vi kan kose oss ekstra mye med den ^^ Aleksander kan foreløpig ikke sette seg i den selv, men så fort som tiden går sitter han nok i den før vi vet ordet av det. Han liker iallfall å leke med ting i den mens han står og hopper på gulvet. 

 

 

 

Det mest gøyale var nok å hjelpe meg med å få av pappen.. ^^ Jeg er bare så fornøyd med den lille stolen ^^ Rotting og kurv frelst som jeg er syntes jeg den passet helt perfekt inn, å er et pent interiør og møbel samtidig som den også etterhvert kan skape stor glede! Hva synes dere ? ^^ Jeg smelter iallfall :D:D Kanskje jeg til og med må gå til anskaffelse av en søt liten kurvstol til etterhvert, nå som vi til våren får et barn til som bare kommer litt over 1 år etter første mann ^^  For en herlig tilværelse!!! 

Ha en deilig dag folkens, og ikke minst riktig god helg ! ^^ 

–> Ta gjerne en titt, og følg kvitlyngveien.blogg.no på facebook for tips, råd og inspirasjon! <–

6 kommentarer

Siste innlegg