BERLIN!

 

En liten oppdatering fra Berlin, mens jeg sitter på bussen til flyplassen igjen ^^ Det har vært en fantastisk tur, og dette er virkelig en by jeg vil reise til igjen!! 😀

 

 

Vi bodde på hotel Alexander plaza som lå veldig sentralt og nært til shopping, puber, restauranter og severdigheter. Helt perfekt! Veldig fine rom, og hver dag starta med god frokost 🙂

 

 

 

 

Shoppingmulighetene var enorme, å til tross for masse butikker var det noen jeg ble ekstra godt sveisa fast med… Blant annet var vel Birkenstock den største favoritten, hvor prisen på skoene var over halvparten så mye som hjemme. Jeg endte opp med et sort og hvitt par helt originale Birkenstocks og er kjempe fornøyd!

 

 

 

 

Zara slår jo aldri feil i utlandet, å her brukte jeg god tid på å finne litt nye klær til Aleksander og Tristan. 2 søte parkas jakker, jeans, herlige gensere og noen søte sko var fangsten denne gangen. Jeg vet de har fått Zara til Stavanger også for ikke så alt for lenge siden, men så skjelden jeg tar turen dit var det likevel et must å ta turen innom her også 😀 Gleder meg til å se de små guttene i dette ^^ Tenk at de allerede har blitt så store, å nesten kan gå med litt store gutter klær! :O <3

 

 

 

 

Været hat vært helt magisk! Kunne bli litt i det varmeste laget spør du meg, men vi nordmenn skal vel ikke klage på det! En liten sommerhelg har vi virkelig hatt, å har kunnet sitte ute til sene nattetimer i god temperatur 🙂 Herlig!!

 

 

 

 

I går var vi på et kjempe morsomt show, med både akrobater, sang og musikk! Kjempe bra, og alt dette sammen med verdens beste kollegaer ! Ellers gleder jeg meg bare til en ting nå, å det er å komme hjem til verdens beste gutter !! Mammahjertet har banka litt ekstra i dag og i går, å nå savner jeg den lille gutten min noe enormt! Har sett masse små bebisser her i Berlin, å desto større blir savnet å lengselen etter smilet og latteren hans ^^ Den store gutten savner jeg også, men tenker han har kost seg litt med alenetid for seg selv i garasjen og prosjekter hjemme uten forstyrrelser fra en hormonell kjæreste 🙂 Hihihi ^^ Har fått masse snapper, å nå mangler foressten bare sengegavlen å bli trukket med stoff og knapper, så PB har vært kjempe flink med sin del av det prosjektet 😀 Jeg har masse bilder fra kameraet som skal inn på pcen når jeg kommer hjem, så de peneste bildene kommer etterhvert ^^

 

Ha en herlig søndag folkens!! Vi skrives når jeg er hjemme i Norge igjen ^^

 

#reise #berlin #Tyskland #reiseliv #tur #anbefaling

7 kommentarer

Siste innlegg