BILDEDRYSS BERLIN!

Her kommer bildedrysset fra Berlinturen for dere som er intresserte i det ! Masse flotte bygninger, kanaler og restauranter. En herlig by, jeg gjerne vil oppleve igjen!

 

Disse klossene skal være til minne for de 6 millioner jødene som mista livet under Holocaust.

 

For de vågale, kan man ta en tur i en luftballong som dette! Ser veldig gøy ut, men for min det blir det ikke nærmere enn dette.. ^^

 

Jeg elsker store og mektige bygninger! Og arkitekturen var upåklagelig i denne byen. Nydelige detaljer !!

 

Muren er nok kjent for de aller aller fleste. Det var ikke serlig gode bilder jeg fikk tatt av den, men her ser dere et.. Kjærligheten blomstrer uansett hvilken alder!

 

 

Å reise til Tyskland uten å drikke øl er vel nesten som å banne i kirken.. Noe jeg beklagelig måtte gjøre denne gangen.. Jeg elsker Tysk øl, å da “Paulaner” og “Erdinger” begge er store favoritter, hjalp det ikke så mye at det sto skilt med disse navnene på over alt i byen! Denne gangen koste jeg meg med vann og iste, å hadde det like morsomt som de andre ^^ + en form som kanskje var mye bedre dagen etter.. Hihi ^^

 

 

 

Dette utestedet lå like ved hotellet vi bodde på (Alexander plaza). Her var det åpent døgnet rundt, å siden været var så deilig da vi var der nede, kunne vi sitte ute her til sene nattetimer å nyte kall drikke godt å varmt. Her hadde de også flere sider med alkoholfrie drinker, noe som passet meg perfekt!Her ser dere forresten et annet utvalg fra menyen..

 

Alt i alt en helt fantastisk tur! Å for ikke å glemme verdens beste kolegaer! ^^ Tenk at jeg nå skal ha en runde til med permisjon igjen, før det bare er en svipptur innom jobben å rett i ny permisjon.. Disse ukene på jobb har vært helt supre! Å selv om jeg gleder meg masse til enda mer tid med Aleksander igjen nå, gleder jeg meg også mye til å titte innom igjen på jobb i desember.

Ha en herlig kveld så lenge! <3 Å viss du har tenkt å ta en storby tur snart men ikke helt har bestemt deg for hvor, da vil jeg virkelig anbefale Berlin! 

#berlin #reiseliv #tur #tyskland #ferie #weekend #opplevelde

 

0 kommentarer

Siste innlegg