BLI NY HOS HANNE!

 

Drømmer du om lange lekre vipper, som er like pene og glamorøse når du står opp som når du legger deg? Da bør du ta deg en tur til Hanne! 😀

 

 

Et litt senere blogginnlegg enn vanlig denne onsdagskvelden. Jeg har vært utrolig trøtt de siste kveldene, å har bokstavelig talt sovna ved tastaturet.. Så lenger enn det kom jeg dessverre ikke..

I dag har jeg vært en tur “Hos Hanne” å hatt en påfyll av vippene jeg la hos henne for 1 måned siden. De hadde holdt seg enda bedre enn vanlig denne gangen, men jeg valgte likevel å fornye dem litt for å la dem vare enda litt lenger 🙂 Det er viktig å føle seg vel, å kanskje enda viktigere nå i graviditeten da ikke alt alltid kjennes like vel i denne perioden.. Hihi ^^ Det å kunne stå opp å ha den vanlige “make-up maska” på seg allerede, er bare helt magisk! Å ikke minst sparer det meg for tid på badet også ^^

 

 

Før og etter bildene over er det hun som har tatt, og de er fra første gangen jeg la vipper hos henne. Fikk ikke så gode før og etter bilder i dag da jeg var litt travel, men bilde under er fra påfyllingen i dag.

 

 

“Hos Hanne” er en skjønnhets salong i Oltedal, hvor man både kan få seg nye negler, make-up til hver en anledning, vippe extensions og farging av bryn. Hun er også kjempe flink med hårstyling, å har lagt både sminke og stylet håret mitt i forbindelse med bryllupp for noen år siden.

Salongen drives av en kjempe koselig, snill og vakker ung dame som heter Hanne. Hun tar godt i mot kundene sine, og jeg tror ikke jeg lyver om jeg sier at alle går ut igjen med et stort smil etter en tur hos henne 🙂

 

 

 

Jeg er like fornøyd gang etter gang, å gleder meg allerede til neste time om 4-5 uker ^^

–> Besøk gjerne facebook siden hennes for mer info og masse bilder 🙂 <–

Ellers har jeg handlet meg noe stort og vakkert til gang prosjektet, som dere skal få høre alt om siden 😀 Nå skal jeg bare ordne noen bildegreier fra Berlin som dere også snart skal få se, å hoppe rett i seng etter det ^^ Ha en god natt alle sammen, å en riktig god torsdag i morgen! 😀 Her i Rogaland er det iallfall syden tilstander om dagen, å lite som minner om høst! Det skal vi ikke klage på, å bare nyte alt vi kan <3

#skjønnhet #sminke #vipper #salong #velvære

6 kommentarer

Siste innlegg