BARNEROMMET!

På tide å dele litt fra barnerommet vårt igjen. Da Aleksander er såpass liten, er det ikke mye rommet blir brukt enda utenom å sove og kvile. Vi ser egentlig på rommet som midlertidig, da vi etterhvert tenker at barnerommene skal være oppe. Men, koselig kan man gjøre det likevel ^^ 

 

 

Noen søte detaljer, gir så mye med rommet! Håndtak mangler fremdeles til klesskapet hans som vi malte, + en kommode er snart på plass. Vi vil også prøve å ha de to skattene sovende sammen her en stund, men vi tar det akkurat som det kommer å ser hvordan det går ^^ Jeg har ingen planer om å handle inn seng og diverse til det nye familiemedlemmet enda, å synes noen tar helt av med slike ting alt for tidlig… Samtidig kan jeg forstå at det er vanskelig å la være også, da det bare er såååå masse søtt til de små !!! 

 

 

 

 

SENG / KISTE / HYLLE -> IKEA        –          VIMPLER -> NEWBIE/KAPPAHL 

PUTER -> KREMMERHUSET         –         PLEDD -> FEEL

BOKSTAVER -> ELLOS -> HER ( Om du bruker rabattkoden 345425 får du nå 30% på ditt dyreste kjøp tom. 18.09.16 hos ellos )      –      KLÆR -> MEMINI

En liten titt på interiørfronten til lillegutt ^^ Gleder meg til å vise dere mer barnerom inspirasjon, å jeg ser for meg det bare blir enda mer gøy desto eldre han blir og kan leke med litt større ting som igjen er med å fylle rommet ^^ 

#barnerom #inspirasjon #interiør #baby #gutterom 

6 kommentarer

Siste innlegg