HØSTEN PÅ VEI INN!

Heisann hoppsan alle sammen! Her hjemme prøver jeg å ordne i stand til høst, å detaljene faller sakte men sikkert på plass. Lyngen er foreløpig ute, men hvit lyng skal selvfølgelig inn, + mer grønt, kongler, masse levende lys og behagelige dufter !^^ Det har skjedd så mye de siste ukene, at det å pynte til høst som jeg vanligvis ville ha gjort for noen uker siden på denne tiden tidligere, har stoppa litt opp av naturlige årsaker. Jeg er nå i full sving med ideer og små planer for meg selv, å plutselig er høst drakten på for fullt hos oss også^^ Er det ikke utrolig at vi skriver 2. oktober allerede ! :O

 

Processed with Snapseed.

 

Processed with Snapseed.

 

Processed with Snapseed.
 

Er det ikke bare DIGG å kunne ta med seg litt av den vakre naturen vår inn, selv på en årstid som denne? Jeg vil fortsette å bruke ting fra naturen, å har allerede tatt frem litt kongler og kunstig granbar som dere ser ^^ Den ekte granbaren får vente litt til, da det betyr for meg enda mer julestemning og vinter 🙂 Gleder meg forresten skikkelig (!!) til julelukta begynner å sige inn også^^ Jeg er en skikkelig jule person, å elsker at vi har en hel egen måned dedikert til PYNT og GLEDE! 😀

Processed with Snapseed.

 

Processed with Snapseed.

 

En fantastisk tid, og en ekstra kosete årstid! Levende lys, kortere dager og lengre kvelder er noe av det første jeg tenker på når det gjelder høst. I fjor gikk for det meste denne tiden ut på å forberede seg til Aleksander`s fødsel, samtidig som jeg hinka meg rundt med et skrangle værk av et bekken og en stor mage. I år skal jeg bruke tiden alt jeg kan til å kose meg sammen med familien min ^^ Dillig og dallingen kommer jeg aldri til å holde meg helt borte fra, å dere skal selvfølgelig få MASSE høst inspirasjon her på bloggen ! 😀 Som tidligere nevnt er også den beste pyntetiden på året rett rundt hjørnet, en tid hvor man absolutt ikke trenger å spare på noe ^^ Hoooyy!!! 😀 Leker meg også litt med tanken og jeg skal prøve noe helt nytt her hjemme, å kanskje bruke litt detaljer jeg ikke har brukt før for å sprite opp stemningen ^^ Plutselig slår jeg til, men stilen min kommer uansett til å være den samme i bunn og grunn, så ingen grunn til panikk her 😀 Hehe ^^

 

Processed with Snapseed.

 

Dette var iallfall en begynnelse, og en smakebit ^^ Hvordan pynter dere til høst forresten ? 

 

–> Følg gjerne bloggen på facebook, for oppdateringer og tips! 😀 <–

 

#høst #stue #rivieramaison #cottage #cozy #interiør #inspirasjon #hjem #hus

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg