LYSEKRONE I GANGEN!

Lysekroner ser vi kanskje for det aller meste i spisestuene til folk, store lysekroner i flotte saler, store herskapelige slott, teater, restauranter, kirker osv. Når jeg tenker lysekrone tenker jeg noe stort å elegant som skiller seg ut i rommet. Man kan kanskje si at den er med på å løfte det hele ?

 


 

Med en gang du kommer inn til oss er det veldig høyt over taket, å her tror jeg det vil passe perfekt med en lysekrone! 😀 Jeg vil ha en vakker entre, å elsker hus med stor inngang gjerne med en kjempestor trapp og selvfølgelig veldig høyt under taket. Vi har både trapp og høyt tak, men ikke heeelt slik som de vakre slotta av noen hus for å si det sånn 🙂 Men jeg gjør det meste utav det vi har å tror det kan bli kjempe bra likevel. Lysekrona er kjøpt inn, å dere får ikke se mer enn esken og et lite bilde litt lengre ned i innlegget føreløpig.. Jeg har leita lenge etter den “rette” lysekrona, å tror jeg har funnet den rette nå ^^ Kan nesten ikke vente til bildene i hodet nå blir til virkelighet!! 😀 

 

 

Per dags dato har vi den kjedeligste gangen jeg vet om. Jeg har ikke innreda den noen ting, da jeg hele tiden har visst at vi om ikke lenge skal gjøre noe. Å når jeg noen ganger har prøvd har det bare stoppa opp da jeg liksom ikke får det til når jeg tenker på hvordan det kommer til å bli. Startskuddet for gangen gikk nå i helgen, å vi er i full sving etter at Aleksander har lagt seg for kvelden. Jeg skal fortelle dere alt om prosessen under veis ^^ 

–> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook, for å enklere få med deg oppdateringer <–

#interiør #oppussing #gang #hus #hjem #diy
 

4 kommentarer

Siste innlegg